לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לומבי חושבת בלי פסיקים ובלי נקודות


לומבי קולומ בילומ בילומב.

Avatarכינוי:  לומבי

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

שלום לך תל אביב


אני מורדת במי שהייתי. לא בהורים. לא בחברים. לא במיכאל ולא בחוגים.


רק בעצמי. בילדה הערכית והאידאולוגית. באופטימיות ובפסימיות הקלישאתית.


בכפריות.


בכל מה שהסיט אותי מאמנות. במחויבות. בסלידה מהקומפורט. בקביעות.


אני מורדת בחיבור שלי לטבע ובכל הבחירות הנכונות.  


בפחד מלהתחרט ובפחד מלטעות. 


מורדת ברומנטיזציה של העבר והחשש מהעתיד. ברגשות שלי ושל כולם באכפתיות בבריאות בדבר הנכון לעשות ובמה שאף פעם לא היה לי אומץ להגיד. 



 

נכתב על ידי לומבי , 8/6/2017 13:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , חינוך
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)