לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

אמיתי


השעה 4 לפנות בוקר והאצבעות שלי קפואות

שיכורה ועייפה ועמוסה במחשבות

דיברתי היום יותר מדי, לא הרהרתי מספיק

אחרי דייט שהיה מטורף והכי כיפי בעולם

אכלתי יותר מדי ג'אנק, דברים שלא הייתי נוגעת בהם פיקחת

כמובן שעוד לפני שסיימתי לאכול החלטתי להקיא,

ולא נראה לי שהוצאתי הכל אבל זה הפך קשה וכבר הקאתי דם

חושבת לעצמי בראש "חברה שלך בולימית, הדייט שלך בולימית"

באמת שלא נהניתי ככה הרבה יותר מדי זמן

ובא לי לעשות את זה שוב

למרות שהרגשתי נורא, שיכורה בטירוף ולא יודעת מתי להפסיק,

שתיתי ואכלתי ודידיתי בחזה מנופח;

מקווה שלא עשיתי בושות, תוהה אם לסמס התנצלות מחר

אבל רק התנשקנו ואולי בחדרי ליבי רציתי קצת יותר

רציתי להרגיש בלב והרגשתי רק בראש

שיגועים וצחוקים וישירות אבל זה הכל

אני רוצה להרגיש משהו אמיתי גם אם לא כלפייך,

להרגיש שאני משהו, מישהו

להרגיש בראש ובלב

להרגיש אנושית

אני רוצה להרגיש משהו אמיתי

נכתב על ידי littletonochance , 2/2/2014 04:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  littletonochance

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittletonochance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על littletonochance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)