לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים הומואית, לרוב סתם לסבית




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

יום הזיכרון לטרנסג'נדרים, איגי והמורים החשודים


אז סיפרתי לכם שאני באיגי?

לא? אז אני באיגי!

בכל מקרה בשבת נודע לי ואני מתביישת לומר שרק אז נודע לי שב 20.11 חל יום הזיכרון לטרנסג'נדרים ואז התחלתי לפעול.

לא יכולתי ללכת לפעולה בגלל שלא הרשו לי ללכת לחברה שהיא סיפור הכיסוי שלי.

אז ביום ראשון המחנכת הודיעה "ביום שלישי במקום שעה אחת משעתיים מתמטיקה יש לנו שיעור חינוך שכבתי בנושא 'האחר הוא שווה'. 

לא בדיוק: *מרימה יד* המורה??

המחנכת: כן, לא בדיוק?

לא בדיוק: האם יום הזיכרון לטרנסג'נדרים יוזכר?

המחנכת: *שואלת שאלות על היום הזה ומסבירה שהוא לא יוזכר וגם לא נושא הטרנסג'נדרים אבל זה כן חלק מהאחר הוא שונה*.

ואז גלשנו לנישואים חד מיניים, שיעורי חינוך אצל המורה שלי הם מונולוג של דעתה בהם אתה מורשה לחלוק על דעתה אבל היא תסביר למה אתה טועה.

והיא התחילה: מה שבנאדם עושה, עם מי הוא מתחתן ועם מי הוא מביא ילדים זה דבר נורא אישי ופרטי ולממשלה לא צריכה להיות אפילו דעה בנושא. זאת חדירה לפרטיות והיא מדכאת את המיעוט ההומו-לסבי.

חברה קצת הומופובית שלי: אבל ילד ביחד? הומואים?

מחנכת ממשיכה: זה לא קשור רק להומואים וללסביות, זה לא עיניינם הפרטי. זה קשור  לכולנו! אם הקהילה ההומו-לסבית מדוכאת אז גם את מדוכאת, כשלא כולם שווים את לא יכולה לדעת אם מתישהו את תפסיקי להיות שווה. 

 


 

לא יצא לי לבוא הרבה לאיגי כי לא נתנו לי ללכת לחברה שלי אבל כשכן באתי הפעילויות היו מאוד יצירתיות וכיפיות, פעילויות על סקס ועל מחלות מין, על דימוי עצמי וסטיגמות מגדריות.

הכל כל כך מעניין. חיובי

אני חייב לציין שהמדריכות נהדרות ושלא ממש חסר לנו אנשים בקבוצה.



 

אז המורים.

הכל התחיל יום בהיר אחד כשנכנס אלינו לכיתה מורה מחליף.

ישר כשראיתי אותו הגיידאר שלי צפצף.

הייתם חושבים שהייתי בטוח שהוא גיי אבל לא, דווקא ביסקסואל אמר לי הגיידאר, נכנה אותו בישריר בגלל שהוא ביסקסואל שרירי, כן לא כל כך מקורי.

בכל מקרה אני בחנתי אותו מקרוב, הוא די נאה.

ויום אחד ראיתי אותו, מלטף באופן יותר מידידותי את אחד המורים האחרים שלא הכרתי.

התפחלצתי.

יום אחד הוא החליף את המורה המדהימה שלי למתמטיקה, ישבתי מקדימה אז הוא שם לב לשרשראות הגאווה שלי.

בישריר: את יודעת מה הצבעים האלה אומרים, נכון?

לא בדיוק: כן, ברור.

בישריר: יופי רק רציתי שתדעי שאין מה להתבייש בזה. *נכנס לנאום ארוך על כמה שזה בסדר*

לא בדיוק: *מחייך בערמומיות*

אחרי זה ראיתי את המורה שלוטף על ידו של בישריר מתקדם לעבר המבנה בו השיעור התרחש בהפסקה. בישריר בדיוק יצא מהבניין והם התקדמו אחד לעבר השני, בישריר עטף את זרועו סביב המורה השני והם המשיכו ללכת.

שבוע או משהו אחרי זה הגיע המורה המלוטף ללמד בכיתה שלי!

הוא אמר את שמו ומעכשיו נקרא לו יוגב (שם בדוי) כי השם האמיתי שלו הומואי באותה מידה.

לא בדיוק: אתה מזכיר לי מורה כאן, אתה מכיר את בישריר?

יוגב: הו כן... *מצחקק* בישריר ואני חברים...

לא בדיוק: *מחייכת בחשאי ולא מגיבה*

יוגב: חברים קרובים מאודדד!

לא בדיוק: גם אני והאריבוץ' היינו חברות קרובות מאוד, אחר כך המשכנו להיות חברות קרובות, זה היה נהדר. *אני והאריבוץ' נפרדנו אבל זה לא כזה משנה*

יוגב: *צוחק ומסתכל עליי במבט מבין*

 


 

עד כאן כל הרגעים ההומואיים שלי, אני אפצה על כל מה שקרה במלא הומואים מתאים? מתאים.


תקלה במחשב שלי לא מאפשרת לי להוסיף עוד. אני מקווה שתיהנו!

 

מצב רוח:



שמח שסוף סוף השלמתי פוסט!!

נכתב על ידי , 8/2/2014 14:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא בדיוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא בדיוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)