לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" המשמעות לחיות היא לשאול את השאלות ולענות. "



כינוי:  Natural flavor

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

שלום מחלקה


אני כותבת מהמחלקה. הרבה זמן לא כתבתי. אני מרגישה פתאום שאני חייבת לכתוב כאן. לא מסוגלת יותר לכתוב במחברת שלי. עיצבנו אותי כל כך. אני מרגישה שאני הבדיחה של המחלקה. כל היום צוחקים על כל הבעיות הנפשיות, על המאניות שלי, על ההיפראקטיביות, על כל דבר. אחת הבנות התחילה לצעוק עליי באמצע החדר אוכל. רציתי לקבור את עצמי. הבנות האחרות אמרו לי לא להתייחס אליה. והכוח עזר הבת זונה הזאת. אמרה לי 'להפסיק לחפור'. אני רק רוצה לקבור את עצמי. ומצד אחד כל כך טוב לי כאן עם הבנות והן פשוט מדהימות. ומצד שני יש רגעים שרק בא לי להיקבר במיטה שלי בחדר ולא לצאת. הגעתי ביום רביעי למשקל יעד ( סוף סוף, אחרי חודשיים ). אז התחילו להוריד לי בתפריט.. נהייתי קצת קובבה. לפחות בחלק מהתמונות שלי. אני נמנעת כמה שיותר מלהסתכל במראה או להסתכל על הגוף שלי במקלחת. קשה לי מאוד. אני רק רוצה שהתחושה הזו תעבור לי כבר. ששוב יהיה לי יותר נוח.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי Natural flavor , 24/2/2014 21:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליב ב-4/3/2014 03:55
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNatural flavor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Natural flavor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)