לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Diet.~





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

66.5


המשקל הראה היום בבוקר 66.5 ועוד קיבלתי מחזור ואני מרגישה נפוחה ולא הלכתי
היום לבית הספר, הרגשתי כאבי בטן נוראיים ובלתי נסבלים.

בשבוע שעבר ההורים קנו מלא שטויות וממתקים ודברים משמינים וכמובן שלא עמדתי בזה ואכלתי  אותם.
טוב גם הרשיתי לעצמי קצת יותר כי ירדתי המון עד עכשיו אז מותר לי לפעמים. ומעכשיו חוזרים לשגרה
אבל תמיד במחזור התיאבון שלי מוגבר אז אני מקווה שזה לא יגרום לאכילה מיותרת..

בגלל שאני בבית והאוכל יותר נגיש אני אשתדל להעסיק את עצמי בדברים כמו לשמוע מוזיקה, להיות בישרא,
לראות טינספו, לעשות כפיפות בטן וסקווטים ואשתה הרבה מים. 

 

מטרות להיום:

100 כפיפות בטן (מחזור זה לא תירוץ.) 
50 סקוואטים.

לשתות הרבה מים.

לאכול לפחות פרי אחד (בשביל הויטמינים.)

 

 

אני אראה לכולם ואני אוכיח להם שאני לא רק רזה אלא יש לי גוף יפה ואני ארגיש טוב עם עצמי
בסוף התהליך. לא נשאר עוד הרבה, רק עוד 6.5 קילו והגעתי ליעד, משם אני מתחילה לחטב.

 

קצת טינספו למוטיבציה: 

Legs.

In my field of paper flowers

thinspo legs

 

נכתב על ידי Diet.~ , 25/11/2013 09:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי.


היי שלום.

אפשר להגיד שהתגעגעתי לפה, לבלוג ולישרא בכללי למרות שהייתי פה מהבלוג האישי שלי.

עבר די הרבה זמן מאז שעדכנתי וכל כך הרבה דברים השתנו אצלי. למדתי על עצמי המון דברים
חדשים והשתניתי אפילו אפשר לומר. בזמן הזה שלא עדכנתי המשכתי עם הדיאטה 
אני בדיאטה מאז חודש יוני, מלפני 5 חודשים, ואני עדיין ממשיכה להתאמן בחדר כושר, חוץ מזה 
גם הפכתי להיות טבעונית אבל על זה לא אפרט בשלב זה. 

מאז שהתחילו הלימודים והתגובות לא איחרו לבוא ואני עדיין שומעת אותן כמעט בכל יום
"איך רזית"

"את פשוט מקל מהלך"

"את הולכת ונעלמת"

"תפסיקי לרדת, איך שאת עכשיו זה יפה"

"איך רזו לך הפנים"

"אין לך בטן בכלל"

"איך עשית את זה?"

מהמורה שלי לספרות "וואו איך רזית, ראיתי אותך השבוע קיבלתי שוק,

מה קרה שרזית כל כך דרסטי? אני מקווה שאת לא מגזימה"


לחשוב על זה שביולי לפני חמישה חודשים פאקינג שקלתי 83, ועכשיו?

ירדתי 15 קילו!! אני שוקלת כרגע 67 על 174, ולמרות שאני גבוהה וכולם אומרים שאני כביכול 
נראית רזה, אני פשוט לא מאמינה לזה ועדיין אני מסתובבת בתחושה שאני פרה וענקית.
אני לא אנורקסית ואני לא מרעיבה את עצמי ואני אוכלת טוב ומורידה אבל איך שאני רואה את עצמי
זה כמו שבחורה אנורקסית רואה את עצמה.
אז אמרתי לעצמי שלא להקשיב לאף אחד ואם אני רוצה להגיע לאושר שלי אז אני אעשה זאת
ואני ממשיכה להוריד, עד למשקל 60 ואני חושבת שמשם זה יספיק לי.

 

 

נכתב על ידי Diet.~ , 11/11/2013 17:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





624
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , המתמודדים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDiet.~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Diet.~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)