לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היוש

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2015


חזרתי לפה למרות שכל הקוראים בבלוג הזה יודעים מי אני (וחצי מהם שונאים אותי בכל מקרה) אז כל הקטע הזה של האנונימיות לא מצליח, אבל כבר לא אכפת לי

הכל חרא אני שוב נכנסתי לבור של ההפרעות אכילה ואני לא מצליחה לעבור ליד אסלה בלי ישר להקיא

אני שונאת את הפסיכיאטרית שלי ואני לא הלכתי לבית ספר יותר מחודש והיום הייתה לי פגישה וכולם לוחצים עלי לחזור לטיפול פסיכולוגי ובתכלס אין לי כוח, אני רוצה לאכול קורנפלקס ולראות סרטים דוקומנטרים כל היום ושיעזבו אותי בשקט

אני הייתי ים

להתראות

נכתב על ידי , 27/3/2015 02:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטור מאכנו ב-7/8/2019 19:12
 





17,565
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוי זה מיינסטרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוי זה מיינסטרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)