לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"נץ פורש כנפיים הסדק נפער, הגבול כמו מיתר בשמיים בשנת אלפיים אני מיותר אין לי שום כיוון .." היהודים

את הרגע הזה אתה לקחת ברצינות מדי הלכת בוקר אחד ומאז לא חזרת אליי.. השארת לי לב שבור.. (כן) נשמה פצועה.. השארת לי בית הרוס.. ויונה לבנה בגינה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

נוסטלגיה משו?..


וואו שנה לא כתבתי פה נראה לי..
אין לי חיים, צבא..
רע לי.
נקווה שהמצב ישתנה..ספק.

*יש פה בכלל אנשים?...

|נקודות לעתיד לראות את העבר|
נכתב על ידי pasiflora. , 16/5/2008 20:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  pasiflora.

מין: נקבה




2,779
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpasiflora. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pasiflora. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)