לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

לילה טוב


הבלוג הזה נועד לספר על כל הסקס שאני עושה ועל כך הגברים שיצאתי איתם ועל כל היזיזים והדייטים הלא מוצלחים שהיו לי.

אבל עכשיו כשאני איתו אין לי חשק לספר על זה בכלל.

הסקס שלנו מדהים ולא חשבתי שזה הגיוני לגמור כל פעם (המינוס העיקרי בכל הפרטנרים שהיו לי). 

אבל גם עליו אין לי חשק לספר כי הוא מרגיש לי הרבה יותר אינטימי עכשיו ומשהו שהוא אישי בינינו.

 

אני אוהבת את הבן זוג שלי המון.

באמת אוהבת כמו שלא חשבתי שאני יכולה לאהוב.

הלוואי והיו לי פחות תסביכים והייתי יודעת לסמוך על אנשים. אז המערכת יחסים שלנו הייתה עוד יותר טובה.

אני תמיד שואפת לשלמות.

כתבות באינטרנט ובעיתונים אומרות לי שככה אני אהרוס את כל מה שטוב וככה הגבר רק ירצה לברוח.

ואני לא רוצה. אבל לא יודעת מה לעשות עם עצמי כבר. למה אני כל הזמן רוצה לבדוק גבולות?

 

מה שכן, 

 

גם אם יום אחד זה יגמר,

 

אני אדע שהוא זה שלימד אותי לאהוב.

ואני אדע שאף אחת לא תאהב אותו כמוני ואף אחת לא תוכל להתמודד מול הזכרונות שאני השארתי.

זה שלנו, וזה שלנו, וזה שלנו, וזה שלי.

נכתב על ידי , 24/10/2015 21:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsuggar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על suggar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)