לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זריתי לרוח אנחתי



Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

לא נפסיק לשיר


לא יכולתי לבקש ממנו להפסיק לשיר באותו הלילה בים. הגלים סחפו אותנו איתם,והוא סחף אותי בשירה הקסומה שלו.
כשהוא מתחבר לאותה תוכנת מחשב ורואה שאני שומעת את השיר שהוא שר לי, מיד הוא שולח נשיקה. יכול להיות שהוא מתגעגע אלי.
כי הוא 'מעולם לא פגש בבחורה כמוני שגרה לו לאבד שליטה מהר כל כך'. 

החיים שלו דיי הרוסים,הרבה בעיות בבית,ובכל זאת הוא לא יכול לשמוע ממני שאני עצובה. וגם לא ישמע.
הוא לא יכול כי בכל פעם מחדש אני מנסה להגיע לעוגן שהוא זורק לי,כל פעם מחדש.
ואני לא מתייאשת רק כי אני אוהבת תחרותיות. והוא אמר,שהוא 'מתחיל להתייאש ממני'.

הוא גם לא יכול לשמוע שאני חלשה,או מאוהבת. כי אני לא אומרת לו. כי הכול טכני. כי הוא רוצה אותי כל כך ואני 'מקסימה אותו עד כדי כך שזה מפחיד אותו'.

 
ומי יודע,אולי יבוא יום והם יפסיקו להגיד לי מילים כה בנאליות חסרות משמעות בשבילי,אולי יום אחד אני אצליח להתאהב באחד מהם מבלי לזלזל בעובדה שאף אחד מהם לא יודע איך לרגש בחורה. או לפחות בחורה כמוני. ואז האטימות שבי תישבר,והתמימות תחזור.



"מהרגע שבו פרצה לליבו הניחה טירוף על עיניו
וכך לא שקט הוא החל משוטט מילמל מילים של זהב..

וכך מכושף הניח שפתיו ובא אליו טעם גופה
נהדרת עלי

תני לי לראות אותך
מתפשטת מולי
תני להרגיש את הרגע שבו
תהיי שלי
בואי כי קר עכשיו
שאת לא איתי
מול המוכר הרגוע
את זעזוע
תני לי לראות רק אותך
רק אותך
רק אותך.."

[יציאת חירום-נהדרת מדיי]

24.1.09

נכתב על ידי , 27/1/2009 12:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחולמת באספמיא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חולמת באספמיא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)