לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Lilas

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

מיתר מתוח


לשוני עוברת על מיתר הגיטרה המתוח בין שני הכיסאות. היא פתוחה וחלקלקה, וכשהחוטים הבוהקים מתלפפים סביב עצמם, היא משרטטת לה את המסלול האפשרי שלהם מבעד לחור ודרך הלולאה. עיניי עצומות וידיי כפותות מאחורי גבי. ההרגשה של הידיים האחוריות שלי נלחצות אל השכמות מרגישה רכה ונואשת, נעימה ודאוגה. 

יד קרירה עוברת ומציירת תלולית על מעלה צווארי, מתפתלת וגורמת לכך שנשימתי נעתקת ואני מוציאה רק אנקה חלושה ועצורה. היד עוצרת. אני בולעת את הרוק שלי ונושמת בועות אוויר סגולות כשעיניי עצומות, בית החזה שלי לא זז ממקומו ורק הריאות מתמלאות ומתרוקנות בהיחבא. אני מרגישה את התחתונים שלי נרטבים ואת שרירי הבטן התחתונה מתכווצים ורועדים בציפייה. 

היד הקרירה חוזרת להשלים סיבוב מלא ומופיעה על הגב התחתון, בנקודת החיבור בין הלחיים. היא מחליקה באחת אל תוכי, ו-״מממממ״ ארוך משתחרר ממני. את גופי מקבעות למקומו שתי ירכיים ורעד עובר בי ומטלטל אותי, מחזק את שריריי ומגביר את אחזיתי באצבע שבתוכי, שזזה ומתפתלת ומפעילה אותי בגסות. ״בן זונה״, מסתנן לי מבעד לערפל, מלאת בושה, אני פוקחת את עיניי ופוגשת בעיניו החודרות לי את הנשמה. 

נכתב על ידי Lilas , 22/5/2015 14:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLilas אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lilas ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)