לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark desire lead to words that cut like knives


daydreams come to life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

סקס פיוס?



"אני לא מבין מה לעזאזל את רוצה ממני", הוא צעק.


דחפתי אותו ממני, והוא נפל על המיטה. ישב שם מופתע. פגוע אפילו מהעובדה שהפעלת עליו כוח פיזי ומהעובדה שהושפע ממנו. הוא בהה בי. מנסה לחשב את הצעד הבא שלי.

הורדתי את בגדיי. החולצה והמכנסיים ירדו ראשונים. עמדתי מולך לרגע עם החזיה והתחתונים. נותנת לך רגע להתנתק מהריב ולנסות לאחד את מחשבותיו. המבט שלו נשאר תוהה מעט, אבל הצטרף אליו זיק של הבנה.

שלחתי ידי אל מאחורי גבי והורדתי את החזיה. נתתי לשדי ליפול כבדים מחוץ לחזיה, והם ירדו ביחד איתי כשהתכופפתי והסרתי את התחתונים ממני.

ידיו נשלחו כמו אינסטינקט חייתי לכיוון מותני אך זזתי לאחור.

"אני עדיין כועסת עלייך. אבל יש לך את הפרצוף הסקסי הזה שאתה עצבני, שגורם לתחתונים שלי ליפול".

"מה שהולך לקרות עכשיו הוא- שאתה הולך לזיין אותי הכי חזק שאתה יכול, ואתה תגרום לי לגמור כמו שאתה תמיד עושה, ואז נמשיך לריב."

תווי פניו השתנו מהשתהות לחיוך זדוני שאני מכירה כל כך טוב. חיוך שהוא מחייך אחרי אורזמה מטורפת שהוא הרגע נתן לי, כששפתיו נוצצות מהרטיבות המלוחה שלי, שקיימת בשבילו.


עוד לפני שהספיק להגיב, ירדתי על ברכיי ושלחתי את ידיי לחגורה ולרוכסן מכנסיו. הפשלתי אותם ובהיתי בגבעה שנוצרה בתחתוניו. מסתכלת עליה גדלה תחת מבטי החוקר.

רפרפתי עם אצבעותיי על הבד הצמוד, מרגישה איך הזין נהיה קשה יותר ורואה את רגליו נעות תחת המגע. הוא הרים את האגן כדי לאפשר לי הסרה קלה של התחתון המגביל.

הזין שלו התרומם והתנדנד מהשחרור ועמד בכל אונו מולי. הכיפה נפוחה ואדומה מכתרת זין גדול ועבה, בעל ורידים פועמים ובולטים. אצבעותיי החמדניות מתחילות לטייל על קו המתאר של הורידים. מרגישות את זרם הדם בטיולן.


הוא הסתכל עליי בעיניים פעורות. מחכה. אולי חושש שמא אפגע בו על כך שעיצבן אותי?

אך אני מכניסה את כל הזין שלו לפי בתנועה מהירה. ואני מתחילה למצוץ. ממש למצוץ. בלי רחמים. כמו מוציאה את התיסכול שלי ממנו על הזין שלו עצמו.

הפה שלי נע בתנועות ארוכות ומהירות לכל אורכו, שואבות ממנו את כל מה שיש לו. אני כועסת עליו. אני רוצה שהוא יסבול. אבל אני אוהבת אותו, אז אני רוצה שהוא יתענג.

אני רוצה שהוא יסבול מעונג. שימות מעונג.

הכעס והתשוקה שבכעס הם שמניעים אותי. הם גורמים לי להיות חסרת מעצורים ואכזרית. אבל גם חרמנית בצורה שקשה להעביר במילים. הזין שלו נדחף עמוק לפה שלי, כמעט עד לרפלקס, אבל אני ממשיכה כשאני רואה את התגובה הפיזית של הפעולה שלי עליו. ישבנו עולה וראשו נשען לאחור, ויוצאת ממנו גניחה שזורה בסבל. ידיו תופסות חזק בשערי, מלפפות אותו סביבן, מושכות ומלטפות.

כל שרירי בגופו מתוחים בהיכון. נשימותיו קצרות ומהירות, דבר שמסמל לי את הקרב לבוא. אני מגבירה את הקצב שלי, מענה אותו. עוד כמה שניות לסוף.

האגן שלו עולה ויורד בקצב מהיר, מטיח את הזין שלו בתוך פי. הוא מתחיל לפעום על הלשון שלי כמה פעמים, עד שהזרם החם שלו נשפך לתוכי כמעט באותו קצב לוהט בו מצצתי לו. קשה לי לשלוט בכמות העצומה שיצאה ממנו.

אני קמה על רגליי, עם שאריות זרע בפי ומנשקת אותו על פיו כשהוא נשאר ישוב על המיטה. נשיקה עמוקה מלאה בלשוני הרטובה מהרוק שלי ומהזרע שלו. כופה עליו לטעום את עצמו.

הלשון שלי מצליפה בפראות בתוך פיו. מענישה אותו. לא מרפה ממנו ולא מאפשרת לו לקחת אוויר. מחכה עד הרגע הנכון, בו הוא מתחיל להיות מסוחרר מהמציצה שלי והגמירה שלו, ומהנשיקה שלי. ומשחררת.


אני מתרחקת ממנו כמה צעדים. מסתכלת עליו מתנשם ומתנשף. ידיו עוברות הלוך ושוב בין שערות ראשו, מנסה לאסוף את עצמו.

עיניי יורדות מטה, נעוצות בזין שלו שחזר כמעט לדום מלא. ביציו מונחות מתוחות תחתיו, על מיטתי. מבטי חודר והרצון שלי אליו נשקף בעיניי. הן להוטות ונוצצות מהמראה שלו. מבולבל ופרוע שיער, חזו עולה ויורד בקצב נשימותיו.

"אני רואה שאתה מוכן כבר לסיבוב שני. עכשיו הגיע תורך לאמלל אותי", אני אומרת ומילותיי גרמו לצמרמורות בכל גופי, ולזקיקי שיערי לעמוד.

"תסתובבי", הוא מורה בקול חד. עשיתי כפי שדרש. לא ראיתי אותו אך שמעתי את קפיצי המיטה חורקים, ותוך רגע הרגשתי את חום גופו קורן על שלי.

"תעצמי את העיניים, ולא משנה מה קורה את לא פותחת אותן. את שומעת אותי?"

הנהנתי. מהופנטת מהקול המחוספס שלו, ומצפה למה שיבוא.

הוא נצמד עם כל גופו עליי, מתנשא לגובה. הזין שלו נצמד לתחת שלי והוא ניצל את ההזדמנות לחכך אותו בי. ההרגשה של הזין החלק כמשי על החלקים הבוערים שלי גרם לי להניע את ישבני ביחד עם תנועותיו. הוא החל ללכת קדימה, עדיין עם גופו צמוד על שלי, לכיוון הקיר. הוא תפס את ידיי והניח אותן על הקיר ונשען עליי עם כל משקלו והצמיד את כל גופי לקיר הקר. הוא הרגיע את העור הבוער שלי והקשיח את פטמותי.

ידיו הסיטו את שיערי אחורה ונתנו מקום ללשונו שנצמדה לתנוך האוזן, ואז לצוואר ובשקע הכתף.

"אני הולך לזיין אותך ככה על הקיר, בגלל הטריק המסריח שעשית לי עכשיו!" הוא דרש, בזמן שידיו ירדו לשיפולי בטני והשאירו אחריהן עקצוצים של אושר.

במשיכה עזה הוא הצמיד אותי אליו. ידיו לוחצות וכואבות על הבטן שלי, משאירות סימנים אדומים וחמים. אנחה של הפתעה מעורבבת בפרץ של חרמנות עולה מפי, בלי שליטה כמעט.

יד אחת שלו עולה ואוחזת חזק בשד השמאלי שלי, וידו השניה יורדת לכיוון הדגדגן שכבר כואב מצורך. הוא לא עושה את זה כדי לענג אותי, הוא עושה את זה כדי לשגע אותי. כדי להכאיב לי. אצבעותיו מושכות וצובטות את פטמתי בחוזקה, שולחת עקצוצים חדים שמורגשים בכל גופי, והאצבע שלו פראית על הדגדגן העדין שלי. מגעו גורם לי להתקפל קדימה, אך הוא תופס אותי חזק מדי. לא נותן לי לזוז אפילו סנטימטר אחד. אני נכנעת לתקיפותו ומתענגת על המגע הגולמי שלו. עיני עצומות, וגופי רק מרגיש את מה שהוא עושה לי. ידו השמאלית עוזבת את השד ועוברת על צידי עם ציפורניים שלופות. משאירה פסים דקים לאורך המותניים שלי. הגניחות שלי הופכות לצעקות חרישיות. מעונג ותסכול. אני רוצה שהוא יגע בי, אבל הוא מכאיב.

ידי שנשלחו לכיוונו היו הדבר היחיד שגרם לו לנתק את ידיו שלו ממני. הן תפסו בצווארי, "אל תחרגי ממקומך מתוקה", הוא מסנן דרך שיניו. "אני צריך ללמד אותך לקח".

הוא הצמיד את ידי לקיר שוב, "אם תזיזי את הידיים, אני אעניש אותך. וזה יכאב לך". רגליי כשלו ורעדו כתוצאה ממילותיו. הוא אף פעם לא דיבר איתי ככה, והייתי חייבת להודות שאהבתי את זה.

הצמדתי את ידי חזק לקיר. מתלבטת עם עצמי, אם אני רוצה להמרות את פיו ולראות מה יהיה העונש המגיע לי.

הוא פרש את ידו על אמצע גבי, ולחץ. מסמן לי להתכופף. גבי התקער וישבני נצמד חזק אליו, עגול ורך. אצבעו עשתה מסע ארוך ומיגע לאורך החריץ שלי מהדגדגן הרטוב, עד לחור התחת ההדוק שלי. מפזר את הרטיבות שלי. הוא אוסף עוד רטיבות ממני ומתמקד רק ברקטום. האצבע שלו מעסה ומסככת אותו. האגן שלי נע לקצב שלו, כמו נחש שנע לנגינת חליל. מחכה ומצפה לכניסה הנוקשה שלו. קצה אצבעו מתחפרת פנימה לאט. ההרגשה ממלאה את כל גופי. החור שלי מקבל אותו בקושי אך ברצון. הלב שלי פועם בחוזקה, ועל כל גופי עולה שכבה של זיעה חמה.

הוא עומד מעליי כשאני כפופה ומחכה לו על הקיר, אצבעו בתוך החור, והיד הפנויה שלו חובטת בלחי ישבני החשוף. אני נעה קדימה מהמכה שלו ונאנחת. ראשי מתנדנד קדימה כדי לראות בין רגליי את הזין העומד והגדול שלו, מתנועע עם משיכות גופו.

הוא מוציא את אצבעו ותופס חזק בשני צידיי. אגודליו נשענים על שני פלחי ישבני. הוא מתקרב לרגע, כל גבו שכוב על שלי ואומר "אני הולך לזיין אותך עכשיו על הקיר, כמו זונה". רגליי, כמו פקודה רעדו שוב ולפני שהצלחתי למצוא את שיווי המשקל שלי מחדש, זיינו היה כבר עמוק בתוכי.

הוא התחיל ישר בקצב מהיר, ידיו מרתקות אותי והאיבר שלו ממוסמר חזק בפנים. אני נושכת את שפתיי עד כדי כאב, כי העונג פשוט חזק מדי. בכל פעם שנשמע רעש המכה של הביצים שלו על גופי, יוצאת נאקה חזקה ממני. שדיי קופצים ומתנגשים אחד בשני ובקיר הקר בכל מפעם שהוא נכנס.

דחיפותיו עזות, פורצות לתוכי בכוח ומפסקות אותי מבפנים ומבחוץ. ידיי מתקשות להישאר צמודות לקיר. הן רוצות לגעת גם, ולהרגיש.

"אני רוצַה לגעת".

"אני לא שואל אותך מה את רוצה", ובעודו מוציא את המילים מפיו הוא יוצא כמעט עד הכיפה החוצה ממני ורץ לתוכי בחוזק. ידיי מתקפלות על מרפקיי, לא עוזבת את הקיר, אך התחושה חזקה מדי.

ידו הימנית נשלחת לדגדגן המתוח, ובעזרת אצבעו האמצעית הוא משפשף אותה חזק. באותו חוזק בו הוא מזיין אותי.

"אני קרובה", אני לוחשת לו. והוא מוציא את אצבעו. "לא..בבקשה, אל תפסיק". וקולי יוצא כמו יבבה.

"אני אחליט מתי את תגמרי. ועכשיו זה לא הזמן".

למה הוא עושה לי את זה? מה הוא עושה לי? אני קרובה לקצה. הסקס הנוקשה שלו מדהים אותי. מחרמן אותי. גורם לכל גופי לשיר תחת התקיפה שלו.

"אני עומד לגמור. את רוצה גם?" אני מהנהנת.

"לא שמעתי. מה אמרת?", קולו מחושב וחד.

"אני רוצה לגמור איתך. בבקשה", קולי שבור וצרוד מהגניחות והאנחות שלי.

"את תגמרי. אבל לא איתי". הוא לוחש באוזני "אל תשכחי- אל תעזבי את הקיר, או שתענשי" ומושך את הזין שלו החוצה ממני. אני מרגישה פרץ של זרם חם נוזל עליי, על גבי התחתון ועל הישבן שלי.

הוא מתרחק ממני ומתיישב על הכיסא בחדר, שנח מול המיטה.

אחרי דקה שמרגישה כמו נצח הוא פוצה את פיו "את יכולה להתרחק מהקיר. תעמדי". אני נעמדת מולו והוא מסמן עם אצבעו לכיוון המיטה, עליה הוא פרש מגבת.

אני מתיישבת על המגבת. מתנשמת מהזיון שהרגע חוויתי. מגורה. השפיך שלו נוזל ממני למגבת.

"את עכשיו תגיעי ותענגי את עצמך ותגרמי לעצמך לגמור, ואני אסתכל".

בכל יום רגיל לחיי היו מתמלאות בצבע אדום בוהק, אבל היום הביישנות שלי ברחה ממני. הסקס חסר המעצורים, השליטה שלו ואהבה שלי אליו גרמה לי לעשות כל מה שביקש.


פסקתי את רגליי, כפות רגליי נחות על הרצפה הקרה. נשכבתי לאחור על הכרית, כשהכוס שלי פתוח ומונח לפניו.

האצבע שלי החלה ללטף את הדגדגן בעדינות. הוא היה רגיש ועדין. ידי השמאלית תפסה בחזי ומשכה וליטפה אותו. ממוללת את הפיטמה שלי וצובטת. הקצב של האצבע שלי על הדגדגן התגבר וגרם לרגליי לעלות על קצות האצבעות. עזבתי את החזה ושלחתי את ידי לכיוון החור הרטוב. שתי אצבעותי נכנסו פנימה וליטפו ועינגו מבפנים, בזמן שהאצבע שלי עובדת על הדגדגן.

מדי פעם הגנבתי מבט אליו וראיתי אותו בוהה בי בעיניים פעורות, שפתו התחתונה כלואה בחוזקה תחת שיניו. המבט שלו שלח אותי לקצה שלי. רגלי החילו להתפתל והרגשתי את הכוס נסגר ונלחץ, שואב, על האצבעות שלי.

כשראשי ממוסמר לכרית וגבי באוויר, האורגזמה הגיעה. מתפוצצת בתוכי ועל אצבעותיי. פי פתוח ומוציא גניחות חזקות וחצאי מילים.

אני נרגעת כמה שניות ומוציאה את האצבעות הרטובות ממני. הוא נעמד מעליי, ותפס את שתי אצבעותי והכניס אותן לפיו.


"תתלבשי. יש לנו עוד ריב לסיים".


נכתב על ידי a_daydreamer , 7/1/2014 11:49   בקטגוריות אהבת נשים, סקס, שדיים, אהבה ויחסים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Twisting down your spine


 

Above all
High and mighty
Will like a towering steed
A Web of Conceit that I weave
More... wanting much more 
Grasping with Envious Eyes 
Dark desires lead to words 
That cut like knives

 

נכתב על ידי a_daydreamer , 5/1/2014 20:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  a_daydreamer

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa_daydreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a_daydreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)