לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2011


באילת קצת אחרי חצות

תקופה מיוחדת 

טיול של חיים

והחיים הם טיול אין סופי

ואני מטייל כי אני יכול

בין עבודות ואנשים

ומקומות חדשים

הולנד מצויירת ממש כמו מיתוך ספר

ואני הייתי שם וחזרתי

ופיתאום הכל חזר אלי בין כאב שבשיחה

פתוחה כלילה 

בלי התחיבות יתרה 

אל מול אדם שעבר דבר דומה או עובר 

ולעיטים אפילו קשה יותר

אתה רואה את כוחם של אנשים

כמה אנו מתגלים ברגעים האילו

בכוחינו בנפשינו

וקמים לבסוף אחרי שנה שנתיים וממשיכים כאילו לא היה 

כמובן שמאבדים אנשים יקרים בדרך 

זו לא מחלה פשוה 

ועדיין יש אשר מבריאים 

גדולים מהחיים

 

ואני בינהם

בינכם מסתובב חושב על כל עסק עתידי שיכול להכניס לי כמה גרושים כרגע 

כבר לא מתבייש לעשות כלום 

בחיים האילו למדתי הרבה

בעיקר משיגעונותי הגדולים יותר 

 

מתחילה תקופה גדולה לפני מי יתן ואגשים עצמי בעולם הזה 

טיולים רבים עוד לפני 

תמונות רבות 

ניפגש בשמחות 

 

בברכה לעשייה באור באושר באמת באמונה צניעות וכוונה נכונה 

יוגב מאיר ואנונו 

 

 

נכתב על ידי יוגב מאיר ו , 30/7/2011 00:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  יוגב מאיר ו

בן: 35

MSN: 




12,134
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוגב מאיר ו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוגב מאיר ו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)