לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  בתולת הברזל

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

עוד קצת


עוד שנתיים אני אסיים עם כל זה, ואני אוכל לעבור הלאה.
עוד שנה, אני עדיין אזכור את היום הזה, אבל זה יהיה מטושטש ואני אהיה בסדר.
עוד עשר שעות אני אקום מהמיטה, ואני אתלבש ואוכל ואחייך ואני אעשה מה שצריך כדי להרגיש טוב יותר.
(מתישהו) אני אשתפר.

עוד מעט אני אהיה חזקה. 
צריך עוד לא לוותר,
רק עוד קצת.
נכתב על ידי בתולת הברזל , 13/7/2014 01:25   בקטגוריות אופטימיות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבתולת הברזל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בתולת הברזל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)