לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סקירה-Review על פריטים שונים. איפור, אופנה, החיים ועוד. לחייך- זה סוד הקסם.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

קצרצר- מניקור בתמונות.


היי לכן פרח

 

לא אתעכב במילים... מניקור הוא מניקור הוא מניקור! וכולנו יודעות שבחורה אוהבת ציפורניים מסודרות, גם כשהיא יושבת בחושך ומתקתקת על מקלדת המחשב קריצה

 

התחלתי כרגיל בבסיס עם מחזק לציפורניים על מנת שהלק לא יהיה במגע ישיר איתן. אם תשאלו אותי, אני לא באמת יודעת אם זו עובדה מדעית שזה יותר בריא ככה, אבל לפעמים שווה להשקיע עוד חצי דקה, וזה גם נותן אחידות בכל הציפורניים כהכנה ללק. בד"כ מחזק מתייבש ממש מהר. 

אני משתמשת במחזק של ביוטי קר. כתבתי עליו בפוסט אחר על מניקור וציפורניים- שניתן למצוא ברשומות בצד שמאל חיובי








אני נותנת למחזק להתייבש כחמש דקות ולאחר מכן מגיע שלב מריחת הלק. כמו שאתן רואות, לא מתחשק לי לקצר את הציפורניים אז החלטתי שאם כבר-אז כבר. נלך על משהו אפל... חיוך שטני אבל קלאסי! 

 

(לק- Perfect Chic מספר 32). 

 

שימו לב שאת הלק השחור הזה יש למרוח בשתי שכבות! מי מצליחה לנחש באיזו אצבע מרוחה שכבה אחת ובאיזו אצבע שתיים? 

 

 

בגלל שמרחנו שתי שכבות צריך לתת ללק להתייבש כמעט לחלוטין (עדיף לחלוטין!). כפי שאתן רואות, יש לו מרקם שדומה ללק ג'ל, והוא לא ג'ל בכלל. אני אוהבת את המראה המבריק שנוצר על גביו אבל הוא נוצר רק אם מחכים בסבלנות לייבוש ולא ממהרים לעשות דברים... אההמ.. הערה לעצמי. 

אחרי שנשפנו והוצאנו את כל הריאות על מנת שהלק יתייבש, ולאחר שתיקנו ציפורן שהרסנו כי הוא לא באמת התייבש, ולאחר שסוף סוף הוא כן התייבש, עוברים לשלב נוסף, אופציונלי לגמרי. 

אני אוהבת לפעמים להוסיף משהו קטן שאולי לא תמיד רואים, אבל מדי פעם הוא מבליח עם איזה נצנוץ. 

 






(לק- flormar מספר 393).

 

לא לשכוח בסוף לעבור בעדינות עם קיסם טבול באצטון מסביב לכל ציפורן, איפה שהלק נזל הצידה. לפרפקציוניסטיות מתקדמות- ניתן גם לקחת מברשת קטנה ונקייה לגבות או למריחת אייליינר ולטבול אותה מעט באצטון על מנת לקבל קווים נקיים יותר.

 

מקווה שנהנתן מהקצרצר מניקור.

מחכה לשמוע מה צבע הלק האהוב עליכן! אני נעה בין קיצוניות של שחור לפרנץ' עדין. ובימים משוגעים- תכלת או כתום.  

 

Elle.

נכתב על ידי , 2/6/2014 20:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , תחביבים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לItem.Checks. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Item.Checks. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)