לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי עוד בלוג שמתאר את החיים האישיים שלי, אבל נתתי אותו לאנשים שאני מכירה. אני רוצה לחשוף ולפתח את הצד היותר מיני שלי פה ויהיה לי נורא קשה מול אנשים שאני מכירה אז פתחתי אחד :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

פוסט ראשון!


כעקרון, זה לא באמת פוסט ראשון שלי, אני פשוט מתחילה בלוג חדש. אני חושפת צד חדש באישיות שלי, החרמנות חיוך

אני בת 16, אני גרה במרכז ואני פשוט חרמנית. אני לא מראה את זה לעולם, אז הדבר הכי אינטימי שלי עם עצמי. 

אני בתולה אבל זה לא עוצר בעדי מלפנטז, והרבה. 

אני מאוננת כל פעם שיש לי אופציה. שזה לא הרבה פעמים כי עם כל הדברים שיש לי לעשות ובית ספר.. בעע. 

בקיצור, הבלוג הזה הוא רק התחלה. נראה לאן זה יתפתח :) 

נכתב על ידי Horny Me , 16/2/2014 11:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Horny Me




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHorny Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Horny Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)