לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

מקום חדש.


 

 

לא פורשת, רק עוברת .

שיהיה לנו בהצלחה.

להתראות (:

נכתב על ידי אייזיאה , 22/2/2014 21:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 




הגיע הזמן לחזור לספורט,החלמתי לגמרי מהניתוח ואפשר להתחיל


האמת שחיכיתי לזה מאוד, מאסתי ברביצה מול המחשב,


אני רוצה לראות את הק"ג צונחים,


אצטרך לקחת את זה לאט ובהדרגה (:




 


בוקר: פרוסה אחת לח מלא + חביתה


+ סלט ירקות ותה ירוק


צהריים: כוס פסטה מלאה + קציצת עוף


ערב: (בתכנון) ירקות מבושלים בתנור + כף גבינה




ספורט: 15 דק' הליכה 


 


 


 


ערב נעים









נכתב על ידי אייזיאה , 20/2/2014 17:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים את לא נחוצה


  




לפעמים את לא נחוצה, האמת היא שבזמן האחרון את יותר מציקה


את פחות מתחשבת וכבר לא מבינה, מה עובר עלייך, האם את מתחזה..


 

קשה לי, קשה לך להבין?


תני לי ללכת בקצב שלי, את מפחדת שאפול שאשאר מאחור


אני מפחדת למעוד, לפספס איזה נוף


אני איטית, אני יודעת.


 

זה בסדר, אני לא כועסת, רק קצת מאוכזבת


כשאני חושבת על פעם מזמן כשלא נכנעת לצלילי הזמן.


 

 אני אולי צבה ואת ארנבת


אך לשתינו קו הסיום היכן שהרוח לא נושבת,


אז למה את ממהרת?






 

נכתב על ידי אייזיאה , 20/2/2014 11:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אייזיאה

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאייזיאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אייזיאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)