לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Armageddon Conspiracy


Look to the light. Follow the light. Learn from the light. עזרו לבלוג להצליח: תגיבו, תירשמו כקוראים קבועים, תפרסמו ברשתות חברתיות, תמליצו על הקטעים..ביחד נפיץ את האור לעולם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2017

5.8 המטרה הקדושה - חלק 8



פייסבוק קדוש?


ה"רעיון הגדול" של מארק צוקרברג עם מוצרו, פייסבוק, היה לספק פלטפורמה היכן שאנשים יכולים למקם את חיי החברה שלהם ברשת האינטרנט. פייסבוק מבטאת את האני העצמי הטמא שלנו, את המסכות החברתיות שלנו, ואת המבנה החברתי עמו אנו מתמודדים עם העולם. מה שעוד לא הוקם, הוא פלטפורמה היכן שאנו יכולים לבטא את האני העצמי העליון והקדוש שלנו, המחויבות שלנו למטרות החשובות ביותר בעינינו. זוהי טריטוריה מסוכנת כמובן, מאחר והיא כוללת בתוכה דת ופוליטיקה. עניינים חשובים מאשר זבל וטריוויה.

אנחנו זקוקים לגרסה אקטיביסטית של פייסבוק שמביאה אנשים יחדיו בפעולה למען המטרות הקדושות. אנחנו זקוקים לגרסת פייסבוק, היכן שכל הסטודנטים שבעולם יכולים לבוא וליצור צבא אקטיביסטי מאוחר וגלובלי אשר מתנגדים לכל הכוחות המאיימים על שוויון הזדמנויות וחינוך גבוה, מתנגדים ל"את מי אתה מכיר" אשר נמצא מעל ל"מה אתה יודע?". סטודנטים בחיים לא ישיגו את הקריירות והחיים שהם חולמים עליהם ושבצדק מגיעים להם, עד שהם לא ישברו את התקרה הבלתי נראית שדרכה רק האליטה המוזהבת יכולה לעבור.

המשוואה היא נוקשה באופן אכזרי: הם או אנחנו, העשירים או האנושות. עבורנו שנהיה חופשיים, השרשראות של האליטה הסופר עשירה ששמו עלינו חייבות להישבר לתמיד. 100% מס ירושה, לרבות ביטול כל קרנות הנאמנות, הוא המדד היחיד שיכול להשמיד את האליטה הסופר עשירה אחת ולתמיד.

אלוהים לא יצור את העתיד עבורכם. אתם חייבים ליצור אותו בעצמכם עבור עצמכם.

הפגנות, מחאות ואקטיביזם ישרתו אתכם טוב יותר מאשר כל תפילה לאלים בלתי נראים בשמיים, בבתי הכנסת שלכם ובבית. הפשע הכי גדול שלכם, הוא הפסיביות. כולם חייבים להיות אקטיביים! ה"חיים הטובים" הם החיים האקטיביים, מחויבים למטרה שמגדירה חיים, ללא זה, אתם אבודים לנצח.

העולם היה מקום חולה במשך המון זמן. הגיע הזמן לשיקום. הגיע הזמן להיות בריאים. אנחנו חייבים לרדוף אחר מקומות המחבוא הסודיים והרחוקים ביותר שלהם, כל כוחות הדיכוי, שלילה, דגנרציה, ניוון, אנטי-כישרון, אירציונליות, פריבילגיה ושטיפת מוח. הגיע הזמן להריך מחדש את כל הערכים. הערכים הישנים מתו. יחי הערכים החדשים, אנושות חדשה, אנושות אשר יכולה לברוח מכל הטעויות של העבר ולהגיע לעתיד הנאור ביותר - היכן שאנו הופכים לאלים בעצמנו! מאשר להשתחוות לאלי שקר.

לאחר שיערוך מקודש זה, ההיסטוריה תחולק לשתיים: לפני זה ואחרי זה. זה יהיה האירוע הכי גדול בהיסטוריה האנושית - וזוהי משמימה המקודשת ביותר שלנו להשיג זאת. אנחנו הדור ההיסטורי אשר יחליט על עתידו של המין האנושי. אנחנו צריכים להביא עוויתות בסדר גודל שעולמנו לא ידע עד כה. האלים הישנים (יהוה / אללה / ישוע) ימותו וזכרונם יעלם מין העולם הזה אחת ולתמיד. העשירים יופלו. עידן התבונה וההיגיון סוף סוף יתחיל.

"כל מה שאתה עכשיו עושה, חושב, חושק, זה לא אתה בעצמך...מאחר והטבע האמתי שלך שוכן...גבוה מעליך באופן שלא יתואר, או לפחות מעל מה שאתה חושב שזה באמת אתה...אתה צריך להיהפך למה שאתה באמת." - ניטשה

"אנחנו, לעומת זאת, רוצים להפוך לאלו שאנחנו - החדשים, הייחודיים, אלו שאין דומים להם, אלו שקובעים לעצמם את החוקים שלהם, אלו שיוצרים את עצמם!" 



מריטוקרטיה אנרכית?


מה קורה כאשר אדם אירציונלי מנסה להבין מונח כגון מריטוקרטיה? הוא מעוות זאת באופן מידי והופך את המונח הזה למשהו אבסורדי. לדוגמה, מישהו דוגל ב"מריטוקריטה אנרכיסטית". ובכן, מריטוקרטיה, משמעותה, "שלטון על ידי האנשים המוכשרים ביותר". כאשר אנרכיה משמעותה, "היעדר ממשלה וחוקים". מצב של חוסר סדר, בשל היעדר או אי הכרה באף רשות, היעדר ממשלה, וחופש מוחלט עבור האינדיבידואל, כאידאל פוליטי, היעדר מנהיג, מדינה ללא שלטון או שליט."


ובכן, זוהי טעות קטגורית לקשר בין אנרכיה לבין מריטוקרטיה. באנרכיה, הרעיון של כישרון הוא מגוחך מאחר והדבר יצור סוג של סמכות כלשהי ומנהיגות טבעית, על כן, לא תהיה מקובלת. יתרה מכך, איך כישרון יכול להתבסס במערכת אשר אין בה חוקים ואין סטנדרטים מאחר וכולם רוצים חופש בלתי מוגבל ואף אחד אינו מכליל את עצמו בשום מידה תחרותית?


מריטוקרטיה, במהותה תחרותית. כל המטרה של שלטון מריטוקרטי הוא להעניק לכולם הזדמנות שווה לזרוח ולצמוח ואז לוודא כאילו שזורחים הכי חזק, ינהיגו את העולם - מאחר והם אלו אשר מתאימים מבחינת כשרונם להנהיג ולקדם את האינטרסים של כל המין האנושי. הרעיון שמריטוקרטיה מתעבת תחרות ומקדמת "אהבה ללא תנאים" מהווה קונטרדיקציה בבסיסו. מריטוקרטיה זה לא קומוניזם, אנרכיה, ליברטריאניזם, או ניו-אייג'. מריטוקרטיה תומכת במדינה, פרו-ממשלה, פרו-חירות חיובית, פרו-תחרות, פרו-התפתחות דיאלקטית בדרך של תזה, אנטיתזה וסינתזה. מריטוקרטיה היא אודות השלטון הלגיטימי, רציונלי של האנשים אשר הכי מתאימים להוביל את המין האנושי קדימה ולא אחורה. לא מדובר באהבה ללא תנאים, נוסטלגיה, סנטימנטליות, תקינות פוליטית, וכולם נחמדים לכולם ומטשטשים כל דבר אשר מכוער או מביך. לא מדובר ב"חיבוק קבוצתי". מריטוקרטיה היא אודות הגיון, עובדות, ראיות והוכחות. מריטוקרטיה היא שיטה מאד קשה ותובענית. היא לא משאירה מקומות מסתור לאף אחד. מריטוקרטיה היא אודות הישגים מפוארים אשר מסנוורים את העולם. מריטוקרטיה היא אודות להוציא את המקסימום מכל אחד על פני כדור הארץ. ותיעוב של כל משתמט, פרזיט, וטפיל שרוצה לחיות על חשבון אחרים.


שלא תהיה לכם החוצפה לקרוא לעצמכם מריטוקרטיים אם אתם מחויבים לאיזושהי אנרכיה ליברטריאנית אנטי-ממשלתית, אנטי-מדינית אשר נשלטת על ידי שווקים אירציונליים או רגשות סנטימנטליים של "אהבה ללא תנאים". אינכם יודעים כלום אודות המצב והטבע האנושי אם אתם חושבים שכל בני האדם בבסיסם נחמדים ואם ממשלה ומוסדות יבוטלו, הכל פתאום יהיה מצוין. ללא מדינה, אנרכיה, בתוך שעות ספורות, תקבל על עצמה את חוק הג'ונגל. היכן שהפסיכופתים האלימים ביותר ייקחו שליטה עם כוח ברוטלי וישעבדו את כולם.


אנרכיה וליברטריאניזם הם ההפכים של מריטוקרטיה. הרפובליקה של אפלטון נשארה בתור התכנית הבסיסית של מה מריטוקרטיה באמת אומרת - שלטון על ידי גאונים פילוסופיים רציונליים אשר מחויבים לטובת הכלל ונמנעים על פי חוק להעשיר את עצמם. פלוטוקרטיה קפיטליסטית, מצד שני, היא אודות אליטה פרטית אשר מעשירה את עצמם, עם הון שאמור איכשהו "לטפטף" על כל השאר. בימים אלו אפילו אותו טפטוף התייבש, הון בעצם רק עולה למעלה בגרף. שובר את חוקי הגרביטציה, העשירים ממשיכים לעלות ולהתעשר והעניים ממשיכים להיות יותר עניים מיום ליום.


מריטוקרטיה היא הביטוי הפוליטי של רציונליזם, רפובליקת אפלטון, האמנה החברתית של רוסו, והדיאלקטיקה ההגליאנית. מדובר ברצון הכלל בפעולה. אין לזה שום ביטוי עם שנאה של העיקרון הפשוט של ממשלה ומדינה. ממשלות עכשוויות הנן הרסניות מאחר והן מלאות באליטות אשר משרתות את עצמן, חמדניות, מטומטמות שמגדירות ומקדמות את עצמן בהתבסס על פריבילגיה, העדפה מקורבת, פרוטקציה ומעשירות את עצמן בכל רגע נתון. בנימין נתניהו הוא דוגמה לכך ודונלד טראמפ הוא דוגמה מושלמת אף יותר. למען האמת דונלד טראמפ סיבב את ארצות הברית והעולם עם נאומי הסרק שלו שהוא מאשים את העשירים. למען האמת הוא חבר של הממסד והאליטה. זוהי הטעות של האליטה, להכניס אחד משלהם לבית הלבן, הם לא יכלו להתאפק, החמדנות תהרוג את החתולים השמנים. הממשלה אינה הבעיה, סוג הבן אדם שמגיע לייצג את הממשלה ואת העם, הוא הבעיה. ואנחנו יכולים ל"הודות" לדמוקרטיה על זה. אף לא אחד מן הפוליטיקאים המושחתים מן המיינסטרים הללו, יהיה יכול לשלוט בשלטון מריטוקרטי.


אנרכיסטים ימניים (ליברטריאנים אנרכו קפיטליסטים של איין ראנד) מאמינים בקץ הממשלה והמדינה והשלטון הקבוע של העשירים דרך שוק "חופשי". עבור ימניים, כמה אתה עשיר מראה בדיוק כמה אתה כשרוני (משמע אף אדם גאון בהיסטוריה האנושית היה בעל כישרון וגאונות על פי השקפת עולם חולנית זו מאחר ואף אחד מהם לא היה שייך לרשימת העשירים ורובם תיעבו כסף). אנרכיסטים שמאלניים אפילו לא מגיעים רחוק עד לכדי לקבל הצעה כלשהי איך להמשיך. הם מקשקשים כל היום על שלום ואהבה ואור, כאילו והם מעולם לא הסתכלו מחוץ לחלון וראו איך בני אדם באמת. כשנוצרים מטיפים "אהבה", הם נאכלו על ידי אריות. זו הייתה הנצרות של הלנה, אמו של הקיסר הרומי קונסטנטין, האדם החזק ביותר בעולם שהוכיחה באופן מכריע כי הנצרות לקחה את הדרך של שלטון עולמי על מנת להפוך למוצלחים! אנרכיסטים שמאלניים הם האנשים התמימים והמביכים ביותר שיש בעולם. הם יאכלו על ידי הזאבים בתוך שניות אם אי פעם יוכלו להשיג כוח בשלטון. (כמובן זה בלתי אפשרי שההיפים הללו, מחבקי העצים, ואנשי העידן החדש יוכלו אי פעם לארגן משהו שנראה דומה בכלל למפלגה פוליטית).


הישרדות היא לא חובה, מדובר בעולם קשה ותחרותי אין מקום לסנטימנטליות, אשליה עצמית והכחשה. ערעור של חולשה ("אהבה ללא תנאים") לעולם לא יפיל את החזקים שבשלטון. בין אם אתם אוהבים זאת או לא, זה לא רלוונטי. היקום לא יכל לדאוג פחות על הרגשות שלכם.




 

נכתב על ידי Illuminatus , 30/3/2017 11:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Illuminatus




9,690
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIlluminatus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Illuminatus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)