לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Oh i'm in trouble again

תהיות עמוקות על מים רדודים

Avatarכינוי: 

בן: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2022

BA MA


בעוד שבוע וחצי אני מתחיל ללכת לפסיכולוגית ואני ממש מתרגש. המעטים שקוראים כאן יודעים שהחיים שלי בחצי השנה האחרונה די ירדו מהמסלול התקין שלהם ושאני מתמודד עם תקופה די מאתגרת. הרבה פעמים בעבר רציתי להתחיל בטיפול, אבל לא היו לי את הכוחות הנפשיים, העצמאות, והיכולת הכלכלית לעשות זאת מבלי לשתף את המשפחה ולבקש מהם תמיכה בעניין.
(מה שאגב ביג NO NO עבורי כי הקשר איתם לא משהו ויש להם חלק לא מבוטל במצב לדעתי) 

אני לא מתיימר לאבחן את עצמי אבל מרגיש לי כאילו מתקופות די מוקדמות בחיי חוויתי אפיזודות דיכאוניות שהכבידו עליי מאוד שנאצלתי "לאחסן בצד" ולהמשיך הלאה בחיי מחוסר ברירה (תוך כדי שזה מבעבע בתוכי). היום החיים הגיעו לנקודה כזאת שמצד אחד המצב באמת די חרבנה, ומצד שני תודה לאל אני עושה חיל באוניברסיטה ויש לי עבודה סבבה וכסף משלי אז אני יכול להרשות לעצמי את התענוג הבאמת יקר הזה. 
אני מאוד מקווה לקבל כלים להתמודדות, ואולי אפילו הפנייה לטיפול תרופתי אם צריך כדי שאוכל to put my shit together ובאמת אולי לראשונה בחיי להיות מאושר בזכות עצמי ולא בזכות נשים בחיי.

(זה מצחיק איך מצד אחד בפן הנפשי והאישי החיים שלי באמת burning pile של חרא ובפן המקצועי באמת כפרה עליי ביום רביעי הציגו אותי בעבודה לעובדת חדשה שהתחלנו לעשות פרויקט ביחד והבוס שלי זרק עליי מחמאות באריזות חיסכון משפחתיות שחרדים קונים באושר עד יעני הרבה)

העבודה משלמת לי על חדרי כושר וכל היוצא בזה והתחלתי כבר חודש להתמיד 3 פעמים בשבוע ועד כה אפילו עוד לא נמאס לי. אני מרגיש שזה צעד חיובי שאני לוקח על עצמי כי זה בריא וכו'. גם התחלתי להיות מהשרמיט האלה שכשהם רוצים לאכול משהו מתוק הם מחללים תמר עם אגוז מלך אבל הסופש נשברתי ודפקתי לאפה ושתי עוגיות שוקו צ'יפס אונלי אלוקים קאן ג'אג' מי.

בסוף הבנתי קצת יותר את הקטע עם אפליקציות ההיכרויות והתחלתי לקבל יותר מאצ'ים אבל גם לא המון כי אני באמת לא משהו. הפסקתי לשלם להם אחרי חודשיים כי על הזין וגם כל הבנות שם התחילו להיות או מעל הליגה שלי שאני אפילו לא טורח לנסות, או המקבילה האנושית לטפסים של מס הכנסה בסוף שנה. גם כן הסבתא הפולנייה שאין לי פחות פאסיב אגרסיב מהאפליקציות האלה. כל המאצ'ים עד כה הגיעו מאינטרואים ששלחתי כי אני חמוד ורגיש ומצחיק אבל אף לייק לא קיבלתי. איך שהפסקתי לשלם אני הולך לישון קם עם 10 לייקות על הבוקר מה קרה הלכתי לישון החיה קמתי היפה אתם רוצים לפתות אותי לחזור לשלם לכם אז עשיתם לי בלילה קמפיין חשיפה שהדר מוכתר לא יודעת לעשות אה? תקוללו 

קיצר אני עדיין אוהב אותה עדיין חושב עליה עדיין חולם עליה עדיין לא מאמין שהיא עוד שבועיים חצי שנה לא בחיי ועדיין מנסה להמשיך הלאה.

הבנתם מה עשיתי שם בכותרת עם ה-BA MA יעני רפרנס להקלטה של שרה נתניהו עם הפסיכולוגית



נכתב על ידי , 11/11/2022 22:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoh i'm in trouble again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oh i'm in trouble again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)