לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Me and the keyboard

בת: 10





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

בעיות בתיאטרון..


לאחרונה אני וחברה שלי חזרנו הרבה על הסצנה הכי טובה שלנו בהצגה.אפילו בקטעים הלא מצחיקים,אנחנו מביטות אחת לשנייה ובגלל שהיה לנו כל כך צחוקים בעבר זה קשה להתרכז ולהתאפק לא לצחוק במיוחד שהיא אוהבת לצחוק אפילו יותר ממני ^-^ בקיצור,אנחנו מנסות לחזור על זה שוב ושוב,ואפילו שהצגה תיהיה עוד הרבה זמן אני לחוצה ומפחדת שאני אתחיל לצחוק באמצע ההצגה.בעיה אחרת שיש לי בקטע הזה הוא שהיא נותנת לי את העיתון בראש (סיפור ארוך והזוי),ואפילו שאומרים לה לעשות את זה סתם,היא ממשיכה לעשות את זה כואב וזה מקשה עליי עוד יותר לא לצחוק וקשה גם לא להתלונן באמצע הבמה מכאבים,ועוד בידיוק אחרי זה יש לנו עוד קטע אז זה אפילו יותר קשה כי קשה לזכור את השורות ככה.עוד בעיה קטנטונת-היא באה מאחורי,אז אני לא יודעת מתי היא תעשה את זה ואיך אז זה יותר מפתיע ויותר מצחיק,בזמן שהקהל רואה אותה מאחורה ואותי מתעסקת בטלפון הוא צוחק,ועוד פעם-זה קשה עוד יותר לא לצחוק.לפני הקטע הזה,יש לנו עוד קטעים שאנחנו מסתובבות ושואלות דברים בשקט,ורק מלחשוב אזיה קטע יהיה לנו אני עוד פעם צוחקת,חוץ מזה כל זה היה פחות קשה אם היא לא הייתה צוחקת איתי.אולי זה נשמע שזה קל לא לצחוק,אבל ברגע הזה שאני קולטת שאנשים בוהים בי וצוחקים ממני,זה פשוט מלחיץ וגורם לי לצחוק.למישהו יש טיפים? אשמח אם תציעו לי,ואולי אני אשמתמש בהם אז תודה מראש לכל המציעים והעוזרים :)
נתראה בפוסט הבא,
אנה. 
 
נכתב על ידי Me and the keyboard , 28/3/2014 19:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

116
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe and the keyboard אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me and the keyboard ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)