לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום! שמי שרונה ואני מאזור המרכז. הבלוג שלי ידבר על אופנה,טיפוח,עיצוב,DIY,לימודים,חברה וכל מה שבנות צריכות ורוצות,תהנו!

Avatarכינוי: 

בת: 24




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

היי חזרתי &#9829; + הודעות חשובות!!


היי לכולם!

אתם בטח יודעים שנעלמתי לכם, אבל אני בטוחה שתסלחו לי.

רציתי רק לעדכן ולומר שאני לקחתי על עצמי המון השנה ואני מעדיפה פחות לעדכן בבלוג.

אני יודעת שלא יהיה לי זמן וגם אם כן, אני חשבתי על רעיונות אחרים.

חשבתי לפתוח ערוץ יופי ביוטיוב.

אני מאוד רוצה את זה כבר הרבה זמן ואני חושבת שיהיה ממש כיף ואני יודעת, או לפחות יש לי הרגשת בטן, שאני אצליח.

אני רק רציתי לעדכן, לספר לכן שאני רוצה לעשות את המעבר הזה, כי יהיה לי יותר קל לבטא את עצמי דרך יוטיוב מאשר כאן בבלוג.

יש המון דברים שאני רוצה לעשות כאן בבלוג אבל זה מסובך והתוצאה היא לא משהו

אני חושבת על הקלות שאני אוכל להביא את הדברים על המסך כי בבלוג זה יוצא יותר מדיי כבד, אף אחד לא יכול לראות מה אני אומרת ואיך אני אומרת.

אני רוצה להתחבר לבנות מהיוטיוב כי ככה הרבה יותר קל לי לבטא את עצמי.

יש לי 260 רעיונות לסרטונים שכתובים על דף, יש לי מאין "מחברת יוטיוב" שכזו :)

אני רק רציתי לשאול, האם יש ביקוש ליוטיובריות כאן בארץ או שלא?

אני יודעת שיש לי המון דברים לחדש לכולם ואני חושבת שאני יכולה להוסיף המון ליוטיוב ולקהילת הנשים בכלל.

אז אחרי כל החפירה הזו - אני רק רוצה לאחל לכולם שנה טובה ומוצלחת, מלאה בהמון אושר ושמחה, התחלה חדשה והמון מצב רוח טוב ♥

תודה רבה לכל הבלוגרים שמילאו לי את הלב וגרמו לי לשמוח מאוד.

אתם תמיד גורמים לי לשמוח מתגובות טובות ואני מעריכה כל אחד ואחת מכם.

אתם חשובים לי מאוד ואני מאמינה שזה הדדי ♥

תודה רבה לכולם - להתראות ♥

 

נכתב על ידי , 15/9/2014 17:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautyByMeXOXO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BeautyByMeXOXO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)