לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החדר האינטימי שלי

העולם שלי וכל מה שמשתמע ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

משהו בחיי הולך להשתנות


זו תקופה קצת משונה,שמחה מהולה בפחד,אני מפחד מעצמי-כבר הוכחתי לעצמי מספיק פעמים בחיים שאני לא מסוגל בכוחות עצמי להרים את עצמי להושיב את עצמי על התחת ולעשות את מה שצריך בדרך למטרה.

כן,כשאילצו אותי ידעתי להסתגל ולעשות את זה-אני טוב בלהצליח במקום עבודה אבל בכל מה שקשור ללנווט את עצמי-מרוב רצון שאיפות וכוונות טובות אין לי אפילו קמצוץ של דרך.

ניסיתי ללמוד לפסיכומטרי ופשוט בקושי סיימתי את הפרק של האלגברה ונכנעתי, אני כבר כמה ימים משקר לעצמי שאני אחזור ושאתמיד ושזה פשוט בקצב שלי והכל בסדר אבל נו פאקינג שיט-הרצונות שלי להגשים את כל העשרים אלף חלומות שלי פשוט מסיטים אותי מהמטרה הפשוטה הפרקטית של לסגור את הפינה הזאת.

הגבס ירד אני עושה המון פיזותרפיה ועובד קשה כדי להחזיר את רגל ימין למה שהייתה-הקצב אומנם לא מסחרר אבל בהחלט אני מצליח סופסוף להרגיש שיפור,אני לפחות מצליח להתמיד בזה.

אני מתחיל עכשיו לעבוד בבית קפה.

במוזיקה-אני לא מקליט או כותב כבר תקופה ובסך הכל החיים של הופכים לאט לאט לשיממון גדול שנע בין שיעורי נהיגה לפגישות בקופת חולים.

העבודה תתפוס לי זמן ובשאר אני צריך לחשוב.

כבר שיחקתי אותה עושה עם עצמי משהו-התעניינתי בלימודי גרמנית,קיבלתי חומר במייל פתחתי פעם אחת ופשוט המשכתי הלאה.לא מצליח להתחייב לשום דבר בלי הידיעה שאני לא יודע להתמיד.

אני מנסה לסדר דברים אבל עדיין לא מצליח להכפיף את עצמי לתוכנית עבודה מסודרת כשיש חברים שגרים קרוב ומשחקי מחשב שקורצים לי בזווית העין.

אני חושב בגדול על זה שלא אסלח לעצמי אם לא אנסה להגשים את החלום הגדול שלי לעשות מוזיקה באירופה.

זה גם מה שקידם אותי לחשוב על לימודים שם במקביל לעשייה מוזיקלית אבל בכל אופן לפחות עניין המגורים שם הוא כן אישו מבחינתי.כמובן שאני יודע שזה ללכת לסיכויי כישלון גבוהים סטטיסטית אבל שוב-לא אוכל לסלוח לעצמי אם אחשוב מה היה אם.

כמו כן-אם אלמד שם לפחות בזמן הזה אני כבר אכין את רשת ההצלה במקביל ולא אאבד זמן יקר-כן זה הכל סביב זמן היום,המירוץ הזה שנשבעתי לא להשתעבד אליו לקח אותי בגדול.

זה יום שישי ויש פסטיבל ביערות מנשה, העיר כאילו חצי ננטשה, אני מת על סופשים כאלו כמו באינדינגב למשל כשהרבה מקומיים לא יוצאים,מרגיש כאחד שנשאר לעמוד על המשמר, במקומות שרוב הקהל שלהם הוא תל אביבי ולא אנשים שבאו לתל אביב-מרגישים את זה ממש בדרך כלל.

אני יוצא עוד מעט לבר עם חבר לראות את המצב בחוץ-מרגיש אחלה ראש ככה שישי אבל רגוע, לא מטורף מדי אבל לא נטוש.

נשב על בירה נסדר תראש,נשקר לעצמנו שאנחנו מקדמים את החיים שלנו בתוך המירוץ האינסופי הזה לעבר הוויתור על החלומות והפנטזיות שמחכה לכולנו בסופו.

נכתב על ידי elioth , 16/5/2014 23:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  elioth

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לelioth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על elioth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)