לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm falling apart, I'm barely breathing ...With a broken heart that's still beating


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

רק שנינו כמו פעם..


שנינו על המזח באגם.

שנינו.

 

עישנו את הסיגריה עם מעט דיבורים והרבה שקט ובין כל המתח היה רוגע.

התגעגעתי אלייך וניסיתי לא להראות את זה אבל היה טוב להיות איתך שוב.

שמחתי לקבל את כל התשובות לשאלות שהיו לי למרות שכמעט ולא שאלתי אותן, הבנתי אותך והבנתי

למה גמרת את זה ככה בין שנינו ופשוט הבנתי איפה אתה עכשיו.

אתה לבד וטוב לך ואתה בטח שלא איתה.

 

החיבוק האוהב שלך, הזקן המטופח שלך, הבושם הסקסי שלך, הנשיקה המלטפת שלך, הצרפתית התשוקתית שלך,

הכינוי שלי (נונה) שהזכרת לא מעט פעמים ובחינניות מקסימה, המזח עם הנוף המדהים ורעשי הברווזים.

כל זה היה יכול להיות הכי רומנטי בעולם.. אבל זה לא היה רומנטי זה פשוט היה נכון.

כיף לי להיות איתך ואני יודעת שגם לך כיף להיות איתי אבל להיות ביחד אנחנו לא נהיה.

 

אבל אתה מקסים.

וסקסי ברמות מדהימות!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Ms.Love , 7/6/2016 01:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Ms.Love

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMs.Love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ms.Love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)