לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  realizes

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

תשובות לשאלון השבועי


היית נולדת למין השני?
היה לי הרבה יותר קל בחיים זה בטוח, נראה לי לגבר הרבה יותר קל לחיות את החיים כאן

הורייך היו מחליטים להדיר את כל המכשירים האלקטרוניים מהבית?
וואי שאלה קשה, אני לא אשקר אני מאוד תלותית במכשירים האלקטרוניים בבית שלי. היה לי קשה להשתלב, עד כמה שזה מצער, אני חושבת שהייתי מהר מאוד עוברת מכאן למקום שבו יש אנשים שגם גדלו כמוני

היית לומדת בבי"ס בעל אופי דתי שונה משלך? (דתי/חילוני)
היה לי רע, למדתי בבית ספר יסודי דתי ובכיתה ז' עברתי לחילוני. שם באמת פרחתי והרגשתי שאני מתפקחת לאט לאט.

היית יותר גמישה/חזקה ומהירה באופן משמעותי?
ווואי היה לי כל כך כיף! החלום שלי זה להיות גמישה ואני עובדת על זה מיידי פעם.

היית הופכת אלרגית למזון האהוב עלייך?
כמה קילו פחות זה בטוח

מצבך הכלכלי היה בקיצון השני ממה שהוא היום?
אני לא עשירה, אני במעמד הביינים שחי טוב. המצב הקיצוני זה או להיות עשירה בטירוף (אני חושבת שהיו לי יותר אפשרויות וללא ספק הייתי בן אדם אחר ולא מעריכה כללום מממה שיש לי היום)

החברה הכי טובה שלך הייתה מתוודה בפנייך שביצעה פשע חמור?
וואו. טוב תלוי מה זה הפשע, ואני חושבת שהייתי איתה לאורך כל הדרך, משכנעת אותה ללכת להתוודות אבל לא הייתי לשניה משאירה אותה לבד עם כל הבלאגן הזה.

לא היית נולדת?
אחי הקטן היה בן אדם יותר טוב.

לא היית מכירה את הבחור האחרון שאהבת?
הלווואי!!!!!!!!!!!!!!

היית שוברת את הרגל בשבוע שעבר?
וואי זה היה חרא, כי זה אומר שלא הייתי יכולה ללכת לזימון לתאטרון צהל בראשון, או ללכת בקושי רב!

נכתב על ידי realizes , 21/11/2014 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrealizes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על realizes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)