לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של סבטי

מנסה להיות מי שאני. מנסה להאמין במי שאני. להיות רגועה ושמחה. יצאתי מבית מתעלל ושרדתי יפה. לוחמת ואוהבת מעל הכל.

כינוי:  סבטי

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2022    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2022

מאוד רגוע


הלחץ בעבודה נרגע, לפחות לבינתיים. מצד אחד אני מעדיפה שיהיו יותר שעות ויותר משימות; מצד שני, זה סטארטאפ, והכל בא בגלים, ובמילא אוטוטו מתחילה תקופת מבחנים וכבר הודעתי לביג בוס שאני אהיה פחות זמינה ושלאחר מכן אני מוכנה להפגיז. אז אני חושבת שזה בסדר. 

 

חוץ מזה הכל נחמד.

מאז היום של המסיבת טראנסים והחתונה של קיילה, שבו היה לי כאב ראש כל היום בערך, החלטתי שאני לוקחת הפסקת טיהור מסמים ומאלכוהול. אז כבר תכף שבועיים שבאמת לא נגעתי בוויד או באלכוהול, וזה מרגיש טוב. אני רואה גם שאני יותר שמה לב למה שאני אוכלת, עדיין לא אוכלת בריא כמו שאני רוצה אבל יותר מקפידה על המתוקים, יותר מקפידה לאכול רק כשאני רעבה ולא סתם כי בא לי. לא יודעת כמה שני הדברים קשורים ישירות אחד לשני, אני חושבת שבעקיפין ההחלטה להתנקות ולהפסיק לתת לגוף רעלים מעוררת קסקדת החלטות נוספות.

 

לגבי התלישה אני קצת במקום מוזר. שלשום תלשתי שתי שערות פתאום, אבל החלטתי לא להפסיק את הספירה. מצד שני, אני חייבת לשים לב שאני לא עובדת על עצמי, תולשת וממשיכה לספור כי זה רק אחד או משהו כזה. אני חושבת שהטעות בפעם האחרונה שניסיתי להפסיק הייתה שלא הרפיתי בכלל, והיה יום אחד שתלשתי אחת, הרגשתי שהספירה נהרסה ומאז נכנסתי לספירלה תהומית מחודשת עם עצמי. אז אני רוצה להרשות לעצמי לעשות טעויות מבלי שזה יהרוס הכל, אבל צריכה לשים לב שאני לא מרשה לעצמי לעשות טעויות 'בכוונה'.

 

עוד חודש יום-הולדת, הישר בתקופת המבחנים כרגיל. בהתחשב בעובדה שרועי יהיה סטודנט עוד לפחות 4 שנים (תואר שני), חגיגות יום ההולדת שלי דיי מאכזבות מאז שהתחלנו ללמוד. הפעם, יום אחרי היומולדת שלי יש לו מבחן בתורת הקוונטים. נו. קטונתי מלהפריע לאישי לעמוד בפני תורת הקוונטים. סטנדרטי גם החברות הקרובות בתקופת מבחנים, חוץ משיר. הצעתי לאמא שלי שנעשה משהו יחדיו כמו יום ספא והיא מאוד התרגשה, אבל מסתבר שהיא גם עובדת. נראה מה אני אעשה. לי זה יוצא יום אחרי מבחן ולכן אני כן אשמח להתייחס ליומולדת שלי בצורה כזאת או אחרת, גם נחמד שזה מספר יפה - 25, רבע מאה שאני מתהוללת פה על פני כדור הארץ. חיבוק של הסוררת ביקשתי מרועי oil timer שהיה לי כילדה ומאוד אהבתי ושרשרת. נראה מה אקבל.

 

עדיין מאוד מאוד רוצה לטוס לחו"ל, בודקת את סקייסקנר באופן קבוע אבל יודעת ביני לבין עצמי שאין מה לדבר בכלל לפחות עד שאסיים את הבחינות, אבל זה יוצא בסוף יולי והמחירים בשמיים, אז ביני לבין עצמי לבין אנוכי אני יודעת שהמינימום יהיה ספטמבר. מסתבר שאפשר לצאת למשלחת מגניבה בת שבועיים בבורמה בה מלמדים בבוקר תלמידים ובערב עוזרים לשפץ בתי-ספר, חבר סיפר לרועי ושנינו דיי התלהבנו, נראה אם יצא מזה משהו. בכנות, לא בטוחה שכדאי לי לטוס לשבועיים, מפחדת שיבינו שם בסטארטאפ שיכולים להסתדר בלעדיי; אבל זה יהיה כבר אחרי כמעט שנה שאני עובדת שם, ובשלב מסוים אני אמורה לטוס. אני חושבת שיש פה עניין מסוים של הגינות שבו מותר לי לטוס לשבועיים פעם בשנה בלי שימציאו לי מחליפה או משהו - עכשיו כשאני אומרת את זה בקול רם זה באמת נשמע הגיוני. נראה מה אעשה.

 

סיימתי לסכם קורס שלם ב-3 ימים והייתי בטוחה שזה ייקח לי יותר זמן, אז היום ואתמול אני קמה מאוד לאט, רואה המשרד, לא ממהרת להתחיל משימות כאלה או אחרת. זה קצת מוזר, אבל אני חושבת שאני נהנית לבזבז את הזמן כי אני יודעת שזה כנראה לא יימשך עוד הרבה, וגם כי אני מרגישה שאוטוטו אני ארצה להתחיל לעשות דברים. אז טוב לנוח בינתיים. 

 

מרגיש לי שזה הכל.

עור הפנים שלי ממש משתפר!

שיהיה שבוע נהדר וקסום.

שלכם, סבטי. מוציא לשון

נכתב על ידי סבטי , 13/6/2022 10:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,181

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)