לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

©•אסיו'שששש והעולם שותק•©


לי תמיד יש 6 פינות 2 משולשים ולב אחד שאומר ישראל את לא לבד

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 191485957 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

דברים שטוב לדעת מאוחר מאשר אפעם לא


טוב אז.. כניראה שהיא עדיפה עלי.

וכל העולם עדיף עלי ומסתבר.....שעל בגידה אפשר לסלוח.

 

שיהיו לך אחלה חיים נשמה. ואולי בבוא היום, תסתכל עליי ותחשוב כמה אתה מתגעגע, אבל זה יהיה מאוחר מידי.

 

ועוד משהו, חיכיתי וחיכיתי שתבוא ותגיד לי כל מה שאתה מספר לחברים שלך עליי, אבל אין לך ת'אומץ הזה.

אז מסתבר גם שאתה מפחד לבוא ולהגיד לי בפנים ומעדיף שאני אגלה בדרכים עקיפות.

 

כולך מלא שקרים. ויש לי הוכחות לזה עכשיו אוואו כמה שיש לי הוכחות לזה.

חשבת שבחיים אני לא אגלה הא?

אז טעית מותק, וגיליתי הכל, עשית לי חרא הרגשה ההרגשה הכי מסריחה שהייתה לי אי פעם בחיים שלי.

בכיתי בגלל זה כמו איזה כלבה.

והכל שקר.

 

אז וואלה, שיהיו לך אחלה חיים, ונדבר, כשיהיה לך אומץ. ז"א אם יהיה.

 

נכתב על ידי , 28/2/2008 14:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,112

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«::•°אסיו'ששששש°•::» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «::•°אסיו'ששששש°•::» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)