לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאן אפשר לצרוח


"They want to kill rock n' roll because they know it makes us horny , man"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

לנצח?


איך אפשר לנצח כשאני לא מרגיש שווה אלייך

איך אפשר לנצח כשאני רוצה גם לנסות
איך אפשר לנצח כשאני מפחד מהבטחות

איך אפשר  

אבל אני כן רוצה אותך לנצח

אני כן רוצה שתהיי שלי ורק שלי 

לתמיד 

אבל איך אפשר

זאת סתם אמירה שאומרים כי מקובל לאמר לא?

האם את באמת מתכוונת לזה?

למה אני כזה לוזר 

ולמה את כזאת מדהימה 

למה הכל זבל 

למה אני החלטתי להיות סטוקר מסריח ולהכנס לעמוד של האקס שלך ולעשות לעצמי רע 

ודמאט למה הוא יפה 

מה את בכלל עושה איתי

די 


 

נכתב על ידי FuckOff , 7/5/2016 17:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  FuckOff

גיל: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFuckOff אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FuckOff ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)