לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

עבר זמן


אז עבר זמן,

הרבה מאוד אפילו.

אני כבר בת 21 וזה לא צחוק,

צריכה למצוא את האחד.

השעון מתקתק,

והזמן הוא קצוב.

 

סתם...שירה זה לא אני.

 

לא מבינה את הבנות שהולכות למועדונים. אולי כי מודונים לא מדברים אליי. שבו איתי על כוס בירה טובה (אדלוויס למשל) ואני שלכם.

אבל את מי זה מעניין?
הרי באתם לפה כי החרמנות עלתה. השעה שאני כותבת היא מאוחרת ואתם בטח ישר תקפצו לבקר בשעות האלה.

 

עברה יותר משנה מהפוסט האחרון אז למה שלא נספר על הסקס הטוב ביותר?

אנחנו במערכת יחיסם של קצת מעל לשנה.

הדרישות שלי לגביו עלו והוא מתאמן בחדר כושר.

גודל הידיים, הכתפיים רק גדלו וזה רק חלום חיי שירימו אותי.

 

סיימנו לשחק במשחקי וידיאו באמצע הלילה,

והמחזור שלי נגמר, אז לא נחגוג?

 

קפצנו ישר למיטה,

נכנסנו לנוהל הרגיל של להורד בגדים ואני נשארת בחזייה בלויה וחוטיני דקיק.

"אני רוצה שתהיה רומנטי קצת" אני נאנקת מתחתיו בין נשיפה לנשיפה.

"רומנטי? אני אראה לך רומנטי!" הוא נהם ונשך לי בכתף.

הוא דחף אותי לשכיבה על הגב וקילף ממני את החוטיני, פתח את שתי רגליי ונשם נשימות ארוכות וחמות.

התחיל ללטף קצת בסביבה וככל שהתקרב ככה יותר ויותר נהיה חם ולח.

אני נאנקת והוא מתקרב יותר, נאנקת והוא מתקרב.

הגעתי למצב שהוא מלטף לי את הדגדגן ואני רועדת מתחתיו.

הוא נעצר והרים את היד. אני מתחתיו רודת ומתסכלת עליו, "מה קרה?"

הוא חייך ואמר לי "רק שנייה" עם חיוך ערמומי.

הוא הוציא חולצה ארוכה וקשר לי את העיניים.

אני מרגישה חסרת אונים אבל מגורה.

הוא שם אותו בפתח. אני חמה ופתוחה לרחבה רק בשבילו.

הוא מוציא אותו החוצה ושם אותו על הדגדגן, ומתחיל לשפשף אותו על הדגדגן,

קדימה ואחורה.

אני מתפוצצת, "בבקשה תיכנס, אני לא יוכלה עוד" אני מתחננת.

הוא נצר. הוא התחיל להרביץ לי איתו במכות חלשות על הדגדגן. נשכתי את כף היד בכדי לבלוע האנחות שלי.

הוא חזר לשפשף אותו על הדגדגן,

אני נאנחת לתוך כף היד שלי.

ואז, הוא הכניס אותו. ללא שום אזהרה מראש.

גמרתי.

גמרתי כמו שלא גמרתי כבר הרבה זמן. לא יכולתי להחזיק את עצמי ושחררתי גניחה חזקה.

רעדתי. כל הגוף שלי מלא באדרנלין.

 

"נרגעת?" הוא שאל אחרי דקה.

"כן" אני אומרת באושר.

הוא מכניס אותו בחזרה לאט לאט ונשאר שם.

הוא מתחיל לשחק לי בחזה, מתעמק על כל פיטמה.

פעם הימינית ופעם השמאלית.

כל אחת מלקק ומוצץ ונושכת קלות.

אני גומרת שוב.

 

לא עוברת דקה והוא מתחיל לפמפם.

"כמה שיותר עמוק וחזק" אני פוקדת עליו.

והוא זיין לי את החיים.

הוא יצא ממני במהרה ואמר לי לפתוח את הפה,

הוא גמר עליי.

 

הוא הוריד לי את החולצה ונישק אוי במצח.

 

הוא יודע להיות רומנטי.

נכתב על ידי , 6/3/2017 02:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתחת לשמיכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתחת לשמיכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)