לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  מי אני, מה אני?

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016


היום הזה היה תזכורת ככ כואבת לזה שאני כישלון חברתי.
נכתב על ידי מי אני, מה אני? , 21/3/2016 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה מרגיש נורא ככ, חוסר ההבנה, ללא המקום, בלי הבנה, לבד בעולם הזה שאני חייזר בו, וזה כואב, לא להצליח להתחבר, להרגיש שונה,

לא מובן, מתוסכל ככ.

אין לי ככ הרבה חברים, איך בכלל להתחיל להתמודד עם משהו, עם עצמי.

אין לי כוחות למאבק הזה, החברתי והנואש אחרי מישהו שאוכל לדבר אליו. אני מרגיש כמו מישהו עם צרכים מיוחדים, בעצם כולנו עם צרכים מיוחדים. 

נכתב על ידי מי אני, מה אני? , 21/3/2016 16:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי אני, מה אני? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי אני, מה אני? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)