לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Happy Life



Avatarכינוי:  Joyful Girl

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2019

השם של הבלוג תמיד הצחיק אותי


Happy life ו-joyful girl.

שניהם לא נכונים חחח

אני לא שמחה כמעט בכלל, אני כמעט תמיד בוכה וממורמרת בזמן האחרון

קשה לי ממש עם הצבא ועם הבטן (לפעמים גם עם אמוש)

חוץ מזה החיים תותים - אני וש. כבר 7 חודשים ביחד, אנחנו אחרי חו״ל (שהיה מדהים ומהמם וטעים וכיף ברמות), אנחנו כבר חלק מהמשפחות אחד של השנייה. אני ועוד חברה שהתרחקנו קצת לפני הצבא חזרנו להיות ממש קרובות וזה כיף. אני מבשלת ויוצא לי רוב הזמן טעים 😋 כאני אוכלת בחוץ אני מרגישה בסדר רוב הזמן טפו טפו טפו

עכשיו אני במחזור - שזה היה אמור להגיע רק עוד שבוע, אבל דחיתי את המחזור עם הטבעת והתחיל לי דימום וכאבים ובחילות וזה נוראי, ועכשיו אני לא יודעת כמה זמן אני הולכת לדמם ולסבול אז פשוט הוצאתי את הטבעת לפני הזמן ואני אקווה לטוב.

מה עוד? אחרי הפוסט האחרון היה לי וירוס בטן של שבועיים, ישבתי שבועיים בבית עם כאבים ובחילוצ ברמות, הקטנתי את הארוחות שלי לצנים וביצב בבוקר וקערת אורז קטנה בצהריים- לשבועיים!! ירדתי בערך 5 קילו ועכשיו אני די תקועה במשקל הזה ולא מצליחה להעלות בחזרה.

הוירוס הזה די הכניס אותי לדיכאון, ומאז אני בוכה מלא ונמצאת בהמון חרדות. אבל מה שכן, הלכתי לפסיכיאטר וקיבלתי ממנו המלצה לפסילת תפקיד! כבר הורדתי פרופיל ועשיתי כל מה שאפשר, מה שנשאר זה למצוא לי תפקיד ולפסול לי את הקודם. מה שאומר- בלי שבתות, בלי חגים ובלי לילות! זה בהחלט מוריד לחץ עצום מהגב שלי.

עכשיו אני בדרכי לבסיס, מתפללת שהיום הזה יגמר כבר🙏

מאחלת לכולנו יום נפלא ונהדר!!! 

נכתב על ידי Joyful Girl , 17/7/2019 06:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoyful Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joyful Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)