לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Way Up


בלוג העצמה אישית שיצליח להוביל אותנו אל עצמי טוב יותר.

Avatarכינוי:  קואץ'

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2016

מה שצריך לעשות


קיבלתי על עצמי להתחיל לכתוב שוב.

הכתיבה עוזרת לי לסדר דברים בראש, להבין את עצמי ואת המחשבות שרצות לי בראש בצורה יותר טובה.

כמובן שהבלוג הזה יכול היה לעזור לי לקדם את המטרה הזאת - אבל...

נראה לי שהבלוג בו הצגתי את האני מאמין שלי וכלים מדהימים שנחשפתי אליהם בעבר להכרת העצמי שלנו הוא לא בדיוק המקום להשתפכות הנפש, לפחות ככה זה מרגיש לי.

ולכן, את היומן שלי כנראה אני אכתוב במקום אחר, שיהיה נגיש רק לי (ממליץ בהקשר זה על האתר/אפליקציה journey), בכל את אתם לא צריכים את כובד המחשבה שלי עליכם..

 

אבל כן נראה לי שגם אפנה מקום קטן בלב וחלון קטן בזמן לעדכן גם כאן, בבלוג הזה, בבית, על הדרך הפרטית שלי והאישית של כולנו למעלה.


הלכתי לקרוא את כל הפוסטים שרשמתי פה אי פעם כדי לקבל חשק.

נכתב על ידי קואץ' , 14/10/2016 13:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של haunted princess ב-13/11/2016 14:26
 





2,328
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקואץ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קואץ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)