לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כתיבה, אומנות , ספרות , ויותר מכול מקום לפרוק את הלב

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

די !בבקשה פשוט דייייי


אני לא יכולה יותר ,אני לא יכולה .

אין לי אוויר .

אני לא יכולה.

הם אחליטו , הם החיליטו עלי משהו ,וכך זה נשאר.

הם רואים אותי בעיקר דרך הסטיגמה הזו .

בעיקר היא.

והיא , טוב אני בכלל לא בטוחה שהיא נורמילת.

וזו לא סתם מילים של מתבגר מבולבל , לפעמים אני באמת מאמינה שמשהו איתה לא בסדר . היא בעצמה כול הזמן אומרת שיש לה "עצבים רופפים" אני לא חושבת שזה הכול.

אני לא חושבת שאנשים מבחוץ סמים לב לזה ,בדרך כלל היא בסדר .

נכון לפעמים היא נפגעת מאיזה חברים או סתם אדם זר . אם זה חברים היא לא תעסה משהו מיוחד ,אם זה זרים היא תתחיל סצנה נוראית.

כמו בבית .

אני לא ילדה במצוקה או משהו ,היא אף פעם לא ערימה עלי יד או משהו .

היא אוהבת אתנו, באמת. היא מפנקת אותנו ומנסה לבלות איתנו המון לגרום לנו להיות שמחים.

אבל לפעמים היא ממש תוקפת אותנו, בעיקר אותי. בדרך כלל זה יותר מזכיר לי ריב עם חברה ,כשזו מנסה לעקוץ אותך כמה שיותר ומשתמשת בידיע שיש לה עלי -מהדברים שאני עצמי ספרתי לה -כמו בעיות הביטחון העצמי שלי , או יחזקאל שלי וסתם בעיות עם חברות.

ולפעמים זה יותר ,היום אני ניסתי להגיד שהיא פגע בי קצת  והיא פשוט זרקה כמה דברים מהמיטה לריצפה והטחילה לצעוק משהו על זה שאני הורסת לה את החיים .

אם זה נשמע לכם כמו משהו נורמלי של אמא ילדותית ונערה ילדותית לא פחות ,בבקשה תגידו לי .אני רק אשמח.

 

מה שאכי קשה לי זה אך תמיד הסיפורים האלו נגמרים .

בדרך כלל זה פשוט נשכך , אחרי איזכורים רבים.

לעיתים נדירות כשהיא מאימת לצאת מהבית "ללכת מכאן ,לא משנה לאיפו ,העיקר לברוח" -ואני גרה במאחז / ישובוןקטנטן- וכול המשפחה צעוקת עלי שאני אשמה ותמיד אני עוסה בעיות , אני נאלצת להיתנצל גם שאני מאמינה שלא רק אני אשמה .

לא בעצם אכי גרוע זה שאנשים ממשיכים לומר שיש לנו אתו אופי.

 

אנה ה' תעשה שזה לא היה נכון .

 

נ"ב 

אני בכול אופן הואבת אותה מאוד . אני בדרך כלל מאמינה שלמילים יש כוך .

ואני ממש מקוה שהפעם היא תיפגע מהמילים שלי.

נכתב על ידי , 22/10/2014 02:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PK ב-16/4/2015 09:29
 




 היום אין לי מצב רוח טוב.

לא יודעת עם זה כול האנטיביוטיקה בתוכי הדלקת או זה שכמעט כול היום קראתי חדשות פוליטיות ...

בכול אופן הנה כמה מחשבות שעברו בראשי היום...

 

 

 

*ואוו ביבי אחליט לפתח חוט שידרה !

 

*ואני לא אתחיל לדבר על שלוםעכשו ,בכול אופן יום כיפור מחר.

לא באמת זה ממש מתוק שאחלטתם "להלשין" על "ממשלת הדמים " לאו"ם , אבל לא חשבתם לברר את העובדות קודם ?

לא רק יהודים יגורו שם ,גם ערבים.

(טוב אז כן דיברתי על שלוםעכשו ,אבל לפחות ריסנתי את עצמי )

 

 

דבר נוסף- ואחרון, מבטיחה- מחדשות היום הוא החשש לאלימות עקב סמיכות יום הכיפור שלנו ו"חגהקורבן"  שלהם.

קראתי היום כתבה שלמה על מערך ההגנה בירושלים שנועד לימנוע אלימות משני הצדדים.

רגע ... באיזו מדינה אתם חיים לעזעזל ?!

מתי לאחרונה לא היה תקיפות ואפגנות אלימות ? מערך הגנה זה בסדר - עצוב כמובן שאנחנו זקוקים לכזה בתוך ארצינו -אבל למה רק יום אחד בשנה ?

חוץ מיזה אלימות "משני הצדדים " ? 

מחר היום היחיד בו אפילו אחרוני הפנאטים -דתיים וימנאים  , את הפנאטים הממש שמולאנים בטח אפגוש מחר או מחרותים "בעל האש" מסורתי באמצע הישובון שלי עצבני-

ימצאו לעצמם דבר טוב יותר לעסות , למשל האם ... להתפלל ?

בעצם לא היודים הם אלו שמאווים איום -אויש נו לשרוף מזגד זה כמובן לא בסדר אבל הם כמה ליגות 

מעלינו - אנחנו לא חוגגים אחרי פיגוע , אנחנו לא עוסים פיגועים מכוונים בעמצע קהילה תמימה !!!

אנחנו אשכרה מפחדים שיפגע אדם אחד שהוא לא לחלוטין רוצח!!!

לא אנחנו חטפנו שלושה ילדים !!!!!!!!!!!

 

הלוואי שהיה לי משהו טוב לסכם איתו את הפוסט הזה.

הרי אני לא כפוית טובה , ואני יודעת שעדין יש אנשים -דתיים או חילונים ,ממש לא משנה -שמבינים מהי חלקת האדמה הקטנה והכולכך כול כך חשובה .

יש כאלה שמוכנים ותמיד היו מוכנים לתת לה , ולאגן אליה .

בשם אבותינו , בשם משפחתינו ,בשם כול האנשים ששפחו דמם למענה ולמען עם קטן ואקשני אחד.

ובעיקר בשבילינו .

 

דבר נוסף ששמעתי רק היום הוא שיש כוונה בממשלה לפנות מאחז קטן ביהודה .

מאחז שהוקם ליפני חמש שנים והיה אמור לקבל סוף סוף את כול האישורים ,זה כבר לא יקרא .
מיסתבר שיש אנשים שלא חושבים שיהודה קשור אכשהו ליהודים.

 

 


 בעצם בסוף כן מצעתי משהו טוב לסכם בו טפוסט .

לאטמה -יקום דמם

נכתב על ידי , 3/10/2014 00:36   בקטגוריות אקטואליה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תשפטו אותי .אני עיפה...


נכתב על ידי , 2/10/2014 02:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , המתמודדים , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיי"לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיי"לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)