לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- הפיתויים שבפנים -



Avatarכינוי:  - Contagious -

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2018

ריקנות


אז חזרתי מקנדה, עברתי לדירה משלי, דירה שלפני שנה לא יכולתי להרשות לעצמי לדמיין אחת כזאת בכלל, קניתי רכב, נכנס לי כסף מפה, נכנס כסף משם, קונה שטות מסויימת לספק את עצמי למוחורת קונה אחרת,כלום לא מספק אותי, פעם כסף זה היה התירוץ שלי "כשיהיה לי כסף אהיה מאושרת" כן.. בטח... כמה שקרים אפשר לשקר לעצמך כדי לא להבין שמשהו דפוק בך ולא משנה מה אהיה לי כלום ארצה אותי, ניתקתי קשר עם העבר, הכרתי כמה חברים חדשים, נשארתי רק עם 2 חברות טובות בקשר ועדיין מרגישה לא שלמה עם שום דבר שאני עושה, מרגישה לא מספיק שם, תמיד משהו חסר ועדיין ממשיכה לשקר לעצמי "אם היה ככה וככה אז הייתי ככה" בא לי להשתיק את השד הזה שבתוכי ולהעריך כל מה שיש לי בחיים ולהגיד תודה כל בוקר, כי אני לא מרוצה מכלום ויש לי תחושה של ריקנות.

 

נכתב על ידי - Contagious - , 23/2/2018 18:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- Contagious - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - Contagious - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)