לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

מיניות באמצע מדבר


 

 

 

 

הרכב טס לו על כביש מדבר חשוך

הוא יושב בכיסא הנהג

מכוון את הרכב

אני רואה אותו מתכווץ אחריי כל מילה

מתבייש

מפחד מהצל של עצמו

מחפש בעיניי מעט חמלה

רגש

או רחמים

אני לא

אני לא חומלת

מתרגשת

או מרחמת

אני לא רוצה

אני רוצה לחוות

רוצה לחיות

ליהנות מההרפתקה של חיי

מבלי לרחם עליו

רגלי מפוסקת

רגל אחת מונחת על החלון הפתוח

כאילו מנסה לברוח

רגל שניה צמודה אליי

השמלה הארוכה

בעלת השסע הנדיב

מונחת על גופי בקלילות

רגע חושפת

רגע מכסה

תחתוניי תחרה שחורת

תחתוניי

זורקות על רצפת הרכב

והוא נוגע בי

מנסה לשלב בין נהיגה לנגיעה

מנסה להיות מספיק

אני מכוונת את ידו

מסובבת מתענגת

גופי מתפתל בהנאה

לאט

בעדינות

אני מדריכה אותו

עוד לא

עוד קצת

המדבר חולף מולי

עם כל נופיו

ואני בשלי

עוד רגע

רק עוד קצת

כל גופי כבר צורח

מתקשה ונרפה

נמתח וצונח

אני כל כך רטובה

עכשיו

אני פוקדת

ובתוך רגע

אצבע בתוכי

אחר כך כבר שתיים

ופתאום כל היד

אני גונחת

כל גופי מתפתל

יד נזרקת לפה

רגל לשם

פטמות זקורות

עוד חצי נשימה

ידו נעה בתוכי

סיבוב עדין החוצה

ושוב חדירה

הכי חזק שאפשר

עוד שניה אחת של עונג

אנחה חנוקה

וכשידו עדיין בתוכי

אני גומרת

כל כך תשושה

חוזרת למדבר

לרכב מכוסה אדים

 

נכתב על ידי , 5/10/2014 16:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל18HL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 18HL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)