לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

היום הראשון


 

אני לא יודעת אם לתעד את הרגלי האכילה שלי, השעות ומה בדיוק הכנסתי לגוף

מה שכן, אני הרבה פעמים לא בדיוק זוכרת מה אכלתי כמה שעות מוקדם יותר

אך מה הפואנטה לא הבנתי, זו כנראה הסיבה שזה לא נראה לי.. שיהיה.

 

הבוקר נשקלתי : 103.2

ירידה של 200 גרם. אני מניחה שגם זה משהו.

 

הבוקר עשיתי הליכה מהירה + כמה דק' של ריצה במשך 20 דק'

5 סטים של 10 חזרות עם משקולות (הזרועות שרפו!)

3 סטים 10 חזרות של סקוואט ( שרף!)

 

 

הייתי בקניות אז הלכתי גם מחוץ לבית די הרבה

וסחבתי שקיות די כבדות .

סה"כ היה יום פיזי ומנוצל היטב

גם מבחינת אכילה היה טוב חיובי

נכתב על ידי דג גדול , 16/11/2014 18:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התערבתי עם אחותי


 

אז אני ואחותי היום דיברנו על הק"ג שעוד נותרו לי להשיל

ותהיתי בקול רם, אם אצליח להגיע למשקל הידע שלי בעוד שנה..

כיוון שהיא מודעת לכך שנשארו לי לא מעט קילוגרמים להוריד

היא קצת היססה לענות בחיוב ואמרה :

 

" לא יודעת, יש לך תקופות שנמאס לך,

את יכולה אם באמת תרצי אבל... "


והחלטתי.

בינואר 2016 אשקול 55 ק"ג

ז"א שעליי להיפטר מ- 48 ק"ג .


500 ש"ח זה לא הרבה אבל על זה התערבנו

זה יהיה סיוט להפסיד לאחותי, אני חייבת לנצח.


(ה', מה עשיתי .. אוף  )

 

בהצלחה לי סובל

נכתב על ידי דג גדול , 15/11/2014 23:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוסאמו, אני חלשה!


אוי כמה מעייף זה לחיות בריא..


אני רגילה לאכול מקופסאות, להושיט יד ופשוט לאכול


הכי מפואר שהלכתי היה המיקרוגל והתנור בכלל שמור לאירועים מיוחדים..


החיים הרבה יותר קלים בצורה הזו  !That's how me like it



לעזאזל, כמה קשה יכול להיות להכין סלט!?


20 דק' להכין סלט! יכולתי לעשות ספורט בזמן הזה


אבל עכשיו אני כבר מותשת.. אני חייבת לנוח שניה...


אני מרגישה כמו עבד שחור במאה ה-19 - קשה לי!


אני רעבה, עייפה, הבטן שלי נשמעת כמו בעל חיים בעונת הזיווג שלו


ואני אמורה לתת לה גזר? לגזר יש טעם של חרא בוכה


אתם אולי תופתעו אבל אני לא מתה על חרא, יש לי בלוטות טעם עדינות


(תגידו, רק אני בטוחה שיש לי מושג מה הטעם של חרא למרות שמעולם לא טעמתי חרא (פיזית)?


אני פשוט בטוחה שאם אטעם חרא, יהיה לזה בדיוק את הטעם לו ציפיתי, מבינים אותי?


קצת כמו לדעת סוף של סרט קומדיה רומנטית, הסוף פשוט צפוי או משהו כזה..  )




קיצור.. זה לא פשוט כמו שחשבתי.


אני בדיוק התחלתי את השינוי הזה וכבר קשה לי,


אני יותר חלשה מהציפורניים שלי..



בסדר, אבל אני אמשיך אז... בסדר, רק הוצאתי "מעט" תסכול נבוך


לגבי הקטע עם הטעם של חרא, תגידו לי אם זה גם אתם


אני די בטוחה שאני לא היחידה (נכון?)

נכתב על ידי דג גדול , 13/11/2014 18:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  דג גדול

גיל: 30

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדג גדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דג גדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)