לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פיתה על הגז



Avatarכינוי: 

בת: 29




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

תזמון.


תזמון הוא שם המשחק בעיני.


גם סקס אפיל, כישורי לשון בסיסיים ומינימום סולידריות, אבל בעיקר תזמון.

זה בסופו של דבר משפיע על התוצאות של המעשים שלך.

אז חתיכת אימבציל אימפוטנט, למה נזכרת עכשיו לכל הרוחות?

ולמה רק אחרי שהצלחת לקלף ממני שכבה שכבה,

עד שבאמת נגליתי מולך,

השחתת את מה שראית, וממש לא באופן בו רציתי,

נזכרת לכתוב ש "חשבתי עלייך, עלה לי חיוך על הפנים, והמשכתי בעבודה :)" ?

לך תזדיין לכל הרוחות, אתה והמחשבות שלך עליי, והחיוכים שאני מעלה לך


(בלאיו אני מזדיינת יותר מאשר התת מודע שלך.)


ודווקא כשטוב לי, עם מישהו שהוא לא אתה?


(אסביר את עצמי אחרי שאירגע, אוכל קילו רחת לקום, ואסיים להתייפח על כך.)


אזרבייג'נית.


נכתב על ידי , 26/7/2015 15:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Get along with the voices inside of my head





אוקי כוס אמא שלי. אני לא עקבית, ומשקרת לעצמי בכל פעם מחדש שהבלוג יהיה רציף לגמרי.

מפה לשם, השתחררתי, עשיתי עוד כמה דברים שלא ראוי שאכתוב כאן במידה ויש כאן מישהו שזוכר/מכיר אותי...

צריכה טריגר חזק יותר מאשר" אמא שלי מזיינת ת'מוח " או " החבר שלי פולניה "


עזרה ?!


אזרבייג'נית


נכתב על ידי , 25/7/2015 20:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאזרבייג'נית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אזרבייג'נית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)