לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

חולה


לא יודעת מה יש לי, אני כל הזמן חולה. כאבי גרון, חום, צינון, אללה באבאלה.

אני לא יודעת אם סתם יש לי מערכת חיסונית לא משהו או אולי העובדה שאני תמיד בלחץ גורמת לי באופן פסיכולוגי להיות חולה או אולי סתם יש לי מזל רע ונדפקתי.

 

בקיצור, הפעם זה כאב גרון, שמרגיש כמו סיוט. הריאות שלי שורפות, השיעול לא מניח לי ועל לבלוע בכלל אין על מה לדבר.

יצאתי היום באמצע היום מהבסיס ואז נשפכתי בבית עד עכשיו.

התחלתי להרגיש את זה עוד אתמול בבוקר כשקמתי, את השורף הזה בחזה. בערב כשיהייתי באוניברסיטה כבר התחלתי להרגיש יותר רע ואז כשקמתי בבוקר הבנתי שאני שוב בבעיה.

 

בבקשה שאני ארגיש יותר טוב, בא לי להנות בסופ"ש הזה (שלא כמו בקודם..).

 

בנוסף להכל, היא עסוקה מידי, שולחת לי הודעה פעם בנצח וזה מבאס אותי באיזה שהוא מקום.

ביום רגיל זה עוד איכשהו סביל, אבל כשאני לא מרגישה טוב אני צריכה יותר צומי..

 

אין לי כוח. אוף..

נכתב על ידי MeForReal , 4/12/2014 18:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  MeForReal

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeForReal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MeForReal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)