לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמה טוב להיות פרח קיר .


I bet she bangs like a fairy on acid

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2022

להתרכז בדוגי (+18)


הוא מצא אותי שבר כלי, מוח פירה, מרוחה על שולחן הכתיבה שלי. המחברת מתחתי, כל האצבעות שלי סימנים של מרקר ועט כחול. הלפטופ עזוב בצד, כשהפרק החמישי של סטריוטיפים ודעות קדומות פתוח מולי. למדתי מהבוקר. "אני לא יודעת איזה צורך בסיסי אני צריכה שתספק לי קודם" מלמלתי לו לפני כן בפלאפון. נכנסתי לשטוף מעלי את כל היום הזה, השבוע, החודש שעוד לא נגמר. זה רק המבחן הראשון והגוף מתחיל להיזכר בסטרס המוכר הזה. שנה ג', בכל זאת. עם כמה שאני אמורה להתרגל ללחץ, הלחץ רק גדל, כי הגענו למאני טיים. הממוצע חייב להיות לפחות 90. זה אומר מועדי ב' אפילו לציון של 85 (קרה כבר יותר מפעם אחת). אוכל, סקס ופייסל. ולא שינה לי הסדר, באמת. אני הייתי על המקלחת והוא היה על הוולט (למי שלא אכל סוסו.. מאוד מזכיר אורגזמה). אני אוהבת את היכולת שלו לפרק ולפרוק את הכאוס שיש לי במוח. לקחת, להפריד לחלקים שאני, לשחק עם כל פיסה ממני, להשתמש ואז להרכיב שוב מחדש, רק הפעם חזקה יותר, רגועה יותר, מחוייכת. סקס טוב מכניס עמוק יותר את החומר, או שזה רק אצלי? יש לציין שהמבחן עבר בשלום בלשון המעטה (חמסה, חמסה, חמסה). אני שוקלת ללמוד למבחן הבא בסטינג קצת יותר מעניין. נראה לכם שאפשר להתרכז בדוגי? 

 

__

תקופת מבחנים:(

אשתדל להיות פה יותר.

אוהבת,

-G-

נכתב על ידי , 21/1/2022 13:09  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust G אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just G ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)