לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Agbw

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016


 

❤RIP

נכתב על ידי Agbw , 12/1/2016 23:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 









הפוסט הזה נכתב בדיליי קצר אבל טוב נו.
2016 כבר כאן ולמען האמת הפעם פחות התלהבתי מבחינה של "השנה הכל יהיה שונה!השנה אני מגשימה את החלומות הכי גדולים שלי,השנה אני מלאך שוחר שלום" וכ'ו.
בתכלס,לא אני לא באמת יכולה לתקן את המגרעות שלי,לחזק את התכונות הטובות שבי,לשכוח מהטעויות שלי ביום אחד כי "עכשיו זו שנה אזרחית חדשה ויש לי הזדמנות לעשות את הכל טוב יותר",יש לי את ההזדמנות הזו בכל יום פשוט בעבר הייתי מייחסת יותר חשיבות לתאריכים כמו אלו.


ולנושא אחר - ג'יין אייר!!
הרבה זמן רציתי לקרוא את הספר הזה ואני שמחה שסוף סוף החלטתי לבחור בו מתוך רשימה של ספרים שאני רוצה לקרוא.
 T_T  so many books so little time
עדיין לא סיימתי אותו אני עדיין בהתחלה בסביבות עמוד 90 ואני חייבת להגיד שעד כה אני פשוט מאוהבת בו ברמות מפחידות!
בדרך כלל אני לא ממליצה על ספרים לפני שאני מסיימת לקרוא אותם אבל הפעם אני בטוחה שאין לי מה לחכות לסוף וכבר עכשיו אני יכולה להגיד שמי שלא קרא את זה חייב לקרוא!!


התקציר שעל גב הספר :

מה מרתק מיליוני קוראים לרומן גדול זה מאז המאה התשע-עשרה ועד להיום?

 

לכאורה מדובר בסיפור עלילה פשוט לתקופתו: ג`יין אייר, היתומה והענייה, מופקדת ביית דודתה הנוהגת בה בגסות ובאכזריות.

היא נשלחת לפניימיה המיועדת לילדות עניות ומנוהלת בתנאים מחרידים. מאוחר יותר היא מתקבלת כאומנת בבית האחוזה של מר רוצ`סטר, המעמיד פנים  שהוא מאוהב באחרת, אבל בסופו של דבר מתוודה בפני ג`יין על אהבתו לה. וכאן מתחילה העלילה להסתבך:

ג`יין התמימה בת התשע-עשרה נחותה לאין ערוך מבחינה חברתית וכלכלית מרוצ`סטר בן הארבעים, האמיד ועתיר הניסיון. נסיבות מיוחדות מונעות את הנישואים הצפויים וג`יין קרועה בין אהבתה הנואשת לרוצ`סטר לבין צו מצפונה, המונע ממנה להשיב לו אהבה.

 

 

 

 

 


 

 


  
נכתב על ידי Agbw , 5/1/2016 14:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAgbw אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Agbw ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)