לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(אין לי מושג מה אני עושה פה)

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

לילה


אני אוהבת את הלילה, כי הוא סודי.
באור יום הכל חשוף, אבל בשעות החושך, ברגע שמכבים את האור, לא רואים דבר.
החשכה היא תעלומה; אור הירח זוהר ממעל ומסתיר סודות שרק האפלולית יודעת, ומסתיר מן
העולם את מי, או מה, שלא רוצה להיראות.
הרעיונות הכמוסים והחשובים ביותר באים בשעות בהם רק פנסי הרחוב עומדים, וממלאים
אותך בכזו כמיהה כך שלא תוכל לעצום עין לעולם.
המסתורין בוער כמו אש בשקט השחור, ורק המיוחדים מספיק מסוגלים להכיל אותו, לשמור
עליו כמו על חייהם.
הייתי רוצה להאמין שאני מספיק מיוחדת בכדי שהאפלה תעטוף אותי ותעניק לי כנפיים,
עימן אוכל לעוף ולהדליק כוכבים.

 

 

(התחשק לי לשתף משהו שכתבתי מזמן, לא יודעת אפילו למה)

נכתב על ידי , 8/6/2017 14:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז עברו יותר משנתיים


והאמת ששכחתי את הבלוג הזה.

ובכלל את ישראבלוג.

 

מזל שלא הייתי פופולרית

 

גם מלא השתנה

פתאום מצחיק לכתוב פה

 

אז היי, מה קורה?

יש כאן מישהו בכלל?

אני שומעת הד.

 

טוב, אז עד הפעם הבאה...

 

(ולחשוב שבפוסט הקודם שלי דייויד בואי עדיין היה חי)

 

(ולבקשת הקהל, זה השיר הראשון ששמעתי אחרי שגיליתי שהוא נפטר:)


https://www.youtube.com/watch?v=VbpMpRq6DV4

 

(כמובן שלא הפסקתי לבכות.)

נכתב על ידי , 5/6/2017 21:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





107
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללכי לבואי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לכי לבואי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)