לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אכולות


eternal rains will come

Avatarכינוי:  אלסה.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2018

47.0


אני יורדת במשקל ושוקעת לדיכאון זה קצת כמו הביצה והתרנגולת

אני יורדת לאט (מאוד) אבל בטוח וזה מעודד,

אני מקווה רק שלא להעלות הכל בחזרה,
אני מרגישה הכי טיפשה בעולם,
אני שונאת את עצמי,
בכל צורה אפשרית.

נכתב על ידי אלסה. , 2/7/2018 01:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלסה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלסה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)