לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלומות בהקיץ


לפעמים הרגעים היפים ביותר הם אלו שאתה לא יכול לספר עליהם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

גם החלומות שלך מודעים לרגשות שלי?


"חלמתי שוב פעם חלום"

-ספר

"הזדיינתי עם (איזו ידידה) בחדר שלי"

-אוקיי

(אה, שכחתי לעדכן שיש לו מישהי חדשה)

"ואת היית בחדר"

-צילמתי?  

"לא, היית שם והסתכלת עלי"

 

מעולה, גם החלומות שלך מודעים לרגשות שלי, ורק אתה לא?

 

 

onlyfleetingdream

נכתב על ידי onlyfleetingdream , 5/7/2016 17:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  onlyfleetingdream

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לonlyfleetingdream אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על onlyfleetingdream ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)