לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


It's getting darker, but I'll carry on

Avatarכינוי:  Goner.

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2020


סיימתי עכשיו זום עם הפסיכולוגית

יצאתי כלכך מתוסכלת

אני יודעת שהחרדה לא טובה לי , NO SHIT

באמת נראה לה שלהגיד " אה התקף חרדה ? אתה לא עושה לי טוב אז תפסיק" יעזור ?

זה קורה לכולם שיש פגישה שפשוט לא הולכת ? שיש מין ניתוק ? חוסר הבנה מההתחלה ועד הסוף?

אני מבינה מה היא אומרת ומבינה למה זה הגיוני אבל גברת הסיבה שאני אצלך היא כי אני לא יודעת איך לא לחוות את הרגשות האלה 

אולי אני פשוט צריכה כדורים 

 

אבל אני כלכך רוצה שכל הדבר הזה יעבוד

שמשהו בי ישתנה ואני אוכל להרגיש שאני מתפקדת טוב , שאני בריאה

אני חושבת שהיא אולי לא מבינה שאני מרגישה לא בריאה בפנים

שמשהו בי לא טוב ושלפעמים לא ברור לי איך אני עדיין בין החיים

אולי אני צריכה משהו יותר חזק 

אני צריכה להאמין שזה יקרה , שזאת היתה החלטה נכונה להתחיל טיפול ושאני לא זורקת כסף לפח

 

תסכוללללללללללללללללל

נכתב על ידי Goner. , 30/12/2020 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בסדר


התחלתי טיפול עם פסיכולוגית ובמקביל התחלתי לעשן הרבה יותר

אם היה לוקח לי חודשים לסיים חפיסה אז הופ הנה שבוע וחצי ונגמר

לא נורא 

היא אמרה לי לנסות להכנס לאפליקציות להכרויות כי איך עוד אפשר למצוא זוגיות במציאות הזאת

לא חושבת שזה בשבילי כלכך

הורדתי ונכנסתי ואפילו נפגשתי עם מישהו שלא ציפה שנשכב והיה ממש מתוק 

אבל זה חלף מהר וזה לא בשבילי

אין לי כוח שוב להתמודד עם המין הגברי ולהלחץ שירצו לשכב ואיך אני אומרת שאני סובלת מכאבים ושאני צריכה סבלנות ושיט

 

בכל מקרה זאת היתה חוויה מוזרה , לשים את עצמי במקום הזה שוב אחרי שנתיים בערך 

לא יצאתי עם מישהו שנתיים , נמנעתי מכל קשר מהפחד להפגע כמו שנפגעתי

מהפחד לתת למישהו שוב את הכוח הזה

זה לקח אותי למקומות שלא ציפיתי לפגוש,מלא חרדה

מלא פלשבקים מהקודם , פלשבקים של רגעים טובים , של הבנה והכלה ופשוט טוב

זה גרם לי לרצות את זה שוב כלכך ובו זמנית לפחד מהדרך והסכנות 

בקיצור , אני מקווה שאני אצליח להתגבר על עצמי ומעבר לזה אשכרה לפגוש מישהו שרוצה מישהו לחזור אליו בסוף היום ולחלוק איתו ארוחות ולא להיות לבד.

 

לפחות אני במקום טוב יותר מהפעם האחרונה שכתבתי 

מקווה שזה ימשיך להתשפר, אני מנסה 

אין לי כוח והרוב מסריח אבל אני מנסה

 

 

נכתב על ידי Goner. , 20/12/2020 20:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGoner. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Goner. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)