לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?When will my life begin

מחכה שאתחיל לחיות כבר. עד אז, כותבת בלוג.

Avatarכינוי:  Black Feather

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015


אז אחרי שנתיים ושבעה חודשים חבר שלי החליט ביום שישי שזה לא עובד מבחינתו והוא נפרד ממני.
הכל התחיל כשהוא לא דיבר איתי מיום שני בשבוע שעבר. חשבתי שהוא עושה לי קטעים של אין לי זמן בשעת ת"ש וכל השטויות האלו אז התעצבנתי ולא דיברתי איתו גם. ביום חמישי הבנתי שכנראה יש משהו יותר רציני והדבר היחיד שהוא אמר לי זה שהוא ידבר איתי בבית. כבר אז הבנתי שמשהו רע הולך לקרות והשתדלתי להכין את עצמי לזה.
יום שישי הגיע, נפגשנו בסביבות 4 אחרה"צ מתחת לגשר שמחבר בין שני חלקי השכונה, ירד מבול והוא אמר את הבשורה המרה.
בכיתי, והרבה. דיברנו איזה שעה מתחת לגשר, אני בכיתי מלא הוא בכה קצת, אחרי זה רצנו לתחנת דלק וישבנו בפנים וסיימנו את זה הכי יפה שאפשר וכל אחד פנה לדרכו.
גם בבית בכיתי. דיברנו עוד איזה שעה בוואצאפ ודווקא עכשיו הוא הבין שהוא זה שבעצם הרס את המערכת יחסים הזאת עם האגו שלו וההתנהגות המזלזלת שלו ושאם הוא היה מקשיב לי ומשתנה כנראה לא היינו רבים הרבה וכועסים הרבה וממורמרים הרבה והפרידה לא הייתה בכלל בלקסיקון שלו. מצד אחד חשבתי שכאילו תכלס פגעת בי כל הזמן הזה ונתתי עוד הזדמנות ועוד ועוד כי אני מאמינה שזה דברים שאפשר לשנות ושאם אוהבים אז נותנים הכל אבל אתה לא עשית כלום אז מגיע לך תהיה עצוב ותחשוב שאתה חרא, מצד שני מה אני עד כדי כך רעה בכל זאת זה מישהו שאני אוהבת אני לא אתן לו להרגיש יותר מידי רע עם עצמו. אז הלכתי עם הקו מחשבה השני ועודדתי אותו כמה שיוכלתי, בזמן שאני בוכה ושבורה.
דיברתי עם החברות הקרובות ועם בת דודה שלי ועם אמא שלי, שינינו סטטוס בפייסבוק, תמונות פרופיל, מסך מחשב, מסך פלאפון. צריכה לראות מה אני עושה עם כל התמונות והסרטונים והמתנות והכרית. לא בא לי להיפטר מזה ולזרוק את כל הזכרונות, בכל זאת שנתיים ושבעה חודשים מהחיים שלי היו איתו.

כרגע אני מנסה להעסיק את עצמי כמה שיותר ולא לחשוב על זה, אבל הייתי חייבת לפרוק עכשיו. אני צוחקת על זה הרבה ומשתמשת בציניות, מנגנון הגנה שכזה. בינתיים אני מאמינה לעצמי אז זה עוזר.
נראה מה ייקרה בהמשך... 

נכתב על ידי Black Feather , 21/12/2015 17:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נזכרתי לקבל מוטיבציה לעשות רישיון


אז שנתיים אחרי שהייתי יכולה לעשות טסט ראשון, לעבור אותו, לנהוג בכיף עם רישיון מפלסטיק ללא מלווים וללא שלט נהג חדש, החלטתי ללמוד סוף סוף לתיאוריה ולהתחיל ללמוד נהיגה. אני יושבת כולל היום כבר שלושה ימים והולך לי מעולה. פעם לא הצלחתי להבין את הדבר הזה אז דחיתי ודחיתי ודחיתי והנה היום אני יכולה להגיד בלב שלם שאני טיפשה שלא עשיתי את זה לפני זה. מזל שנזכרתי לקבל מוטיבציה עכשיו כל עוד נשארו לי חודשיים (ויום) לחופש.
אז עשיתי היום 5 מבחנים, חוץ ממבחן אחד שנכשלתי בשאר עברתי ואפילו שניים מהם בלי טעויות בכלל (!!!) והכל היה בזמן בייביסיטר. טוב הילד ישן לא חוכמה... אמרתי לחברה שלי שביום חופש שלה מהצבא (לא הבנתי עוד איך) תלווה אותי. נקווה לטוב. עד אז אני מקווה שאוכל לעבור כל מבחן ואת רוב המבחנים בלי טעויות ולהגיע מוכנה במיוחד ולהתחיל כבר. יש לי מורה, אני רק צריכה ליידע אותו שהוא יהיה המורה שלי. חברות שלי למדו אצלו והמליצו מקווה שהוא לא יעשה לי קטעים של משיכת שיעורים בשביל להרוויח עוד כסף למרות שאני אהיה מוכנה לטסט. אבל קודם נעבור את התיאוריה ואז נדבר.
הלכתי להמשיך לחרוש קריצה 

 

נכתב על ידי Black Feather , 9/12/2015 16:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,852
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlack Feather אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Black Feather ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)