לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סתם בלוג שלי שבו אני משתפת את מה שאני חושבת, ולפעמים אני אעלה גם קצת עיצובים שלי :)

Avatarכינוי: 

בת: 20





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

כשמבטלים שיעור


כן, אולי זה נשמע ממש כיף כשמבטלים שיעור,

אבל היום ביטלו את שיעור הבעה ונתקעתי עם שתי שעות חופשיות *_*

מן הסתם הלכתי לספרייה לנצל את הזמן ולהיות בפוטושופ...

ואז חירבשתי משהו בפוטושופ.

ומשום מה אהבתי את מה שיצא (למרות שזה ממש פשוט)

ואז קלטתי שאני ממש סתומה ועשיתי לשכבה resterize או איך שלא קוראים לדבר הזה,

ואני לא יכולה לשנות את הטקסט *_* אז פשוט שמרתי את זה כמו שזה.

ואז שמתי לב שאין אינטרנט במחשב. ניסיתי להתחבר ולא הצלחתי.
אז בדקתי את המחשב שליד ובו היה אינטרנט.

אז לקחתי דיסקאונקי והעברתי את זה ממחשב אחד לשני ואז העלתי את זה.

וכל זה ביחד לקח לי בערך חצי שעה, והתוצאה היא בסך הכל הדבר הזה:

 

http://srv2.jpg.co.il/9/562e1ecde5388.png

וזה מה שקורה כשמבטלים שיעור XD

אני מקווה שהאתגר פוטושופ לא התחיל בזמן שכתבתי אז זה,

אז אני רצה לבדוק :)

נכתב על ידי , 26/10/2015 14:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrazy pony אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crazy pony ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)