לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Why does the sun go on shining? Why does the sea rush to the shore?

Avatarכינוי:  ריי.

גיל: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2022

הפרדת כוחות



מכל הדברים שיכולתי לשנוא 

שנאתי את עצמי יותר מהכל 

יותר מכל אדם שהרביץ לי בחיי 

יותר מכל פוליטיקאי מושחת 

יותר מכל מחלה שנפלה עליי 

יותר מכל פעם שזעקותיי הדהדו בחושך מוחלט 

מכל רגע שנפלתי ונכשלתי

מכל פעם שלא מצאתי לי מקלט

רק את עצמי שנאתי יותר מהכל 

 

יותר מכל אבן שעליי שזרקו

יותר מכל חלום שלי דרסו 

יותר מכל המבטים שאותי סירסו

אותי שנאתי יותר מכל דבר 

 

ומכל הדברים שיכולתי לרצות

לא השתוקקתי לדבר מלבד 

הפרדת כוחות

 ביני לבין החיים

כי הרי מי רוצה לחיות לנצח 

לצד אדם שהוא שונא? 

 

*************

אני אחרי הרבהההה טיפולים של אסקטמין. יותר משנתיים בטיפול פסיכולוגי אצל אותו מטפל. הבנה שחייתי חיים הזוים, בזויים, מורכבים מידי, שזה נס שלא נהייתי פסיכוטית מהמסרים הכפולים של ההורים. אני מתה לעוף מהבית הזה אבל אין לי מושג לאיפה. אני לא הקאתי כבר 21 יום בכוונה והיום פתאום הקאתי בלי שליטה כשישבתי בשירותים בפעם ה777777 השנה. אין לי כח. אין לי כח לזה. זה מטרגר, זה מגעיל, זה מכביד עליי, יש לזה טעם של חלודה. אני סובלת מזה.

 

קרו ככ הרבה דברים בתקופה האחרונה, רק עכשיו הרי הצלחתי להכנס לבלוג מאז הפרסום האחרון שלי. החיים שלי די הזויים כרגע, אני בעיקר מגלה עוד ועוד דברים על עצמי ועל החיים שלי שלא ידעתי וזה קצת מבהיל וקצת מקל. לפחות אני חזקה יותר מתמיד כדי להתמודד עם הכל.

אני מתחילה קבוצת dbt בקרוב, אני מקווה שזה יעזור לי. חושבת בקול כל הזמן מה ללמוד, יש ככ הרי כיוונים ואני לא יודעת מה אני באמת רוצה. חשבתי להתחיל מקורס באוניבריסיטה הפתוחה...נראה כבר. אני עדיין לא ויתרתי על החלום האקדמאי. 

 

הבלוג הזה ישן ברמות ואני לא באמת מצליחה להבין למה אני לא מוחקת אותו כבר.... כנראה אני עדיין בקטע של לחטט בפצעים למרות הכל. 

נכתב על ידי ריי. , 19/4/2022 14:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)