לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life in my ass



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הרבה זמן


אכן הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שכתבתי כאן משהו. כניראה שהגיע הזמן =)

 

עברתי המון דברים והמון דברים כמובן גם הישתנו אבל אני לא אתחיל לדבר על הכל גם ככה זה בלוג קצת הזוי אני בספק אם אני בכלל מבינה מה אני רושמת כאן...

 

אז ניתעסק בעיקר ובהווה.

 

הכל טוב וניפלא ובו זמנית הכל פשוט חרא. כמה נחמד. לא ידעתי שבכלל אפשר להרגיש בו זמנית שני דברים כל כך מנוגדים, מסתבר שכן.

 

הכל היה רגיל. עד שיום א5חד התחלתילהרגיש שאגיעהזמן להשלים עם דברים ולפתור בעיות שהגיעו כבר עד השמיים מרוב הזנחה. ובמקביל פגשתי אותו. באותו זמן שני הדברים שהכי רציתי בעולם זה לגמור עם המסגרת המשוגעת הזאת, לעזוב אתהבית ולהיות לבד ובמקביל רציתי אותו מאוד. שני דברים שרציתי הכי הרבה בעולם . אובכן זה קרה. קיבלתי את שניהם. הישתחררתי מהנטל האידיוטי של המדינה הזאת, וקיבלתי את החתיך שלי. הכל ניראה טוב אבל זה לא!!! מסתבר שבחיים האלה אי אפשר להנות מתקופה ארוכה של רק טוב. הכל היה כמו חלום. כל כך אמיתי, עם  הרבה רגש ועוצמה. ואז הוא פשוט נעלם. אם הייתי יודעתאת הסיבה הייתי אומרת אבל כבר היתייאשתי מלנסות להבין את הראש שלו אז ויתרתי. ועכשיו נותרתי עם הדבר השני שרציתי וקיבלתי . בגלל זה טוב לי ורע לי.

 

אני תוהה אילו לא הייתי משתחררת ונישארת בבית.. אם זה תמיד הולך הפוך... אז הוא היה נישאר?? מחשבה מעניינת, אבל אני לא מתעסק באמ.. ואמ.. עכשיו.

 

 

נדודי שינה. תמיד היו ותמיד כאן - מקווה שיעלמו.

 

 

רוצה לשנות. רוצה למצוא משהו שיסיח אתדעתי עד שאבין מה אני רוצה. רוצה להפסיק להרגיש בכלל לזמן מסויים. רוצה יותר מדי?

 

קשה, אבל מחזיקה את עצמי. בקרוב אשאל בשביל מה...

 

אם כל הצרות שאם באמת לחשוב אז זה כלום בעצם. יש אנשים בלי ידיים ! פאק! אני אוהבת את עצמי. נהנת ורק צריכה להעריך טיפה יותר את מה שיש לי. כי דגים זה לא בעיה להשיג. במיקרה הכי גרוע יש הרבה בים...

 

לילה ניפלא =)

 

נכתב על ידי shanahel , 23/8/2007 02:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  shanahel

בת: 37




141
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshanahel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shanahel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)