לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

relax


"will i ever get a boyfriend?"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

10/2017

כסף


אני יודעת שזה עצוב 

אבל רק אם היה נוחת עליי סכום של כסף
לא הרבה מאוד 

כזה שיספיק לי לשנת לימודים אחת

או שיתן לי קצת שקט נפשי 

איזה 15 אלף שקל כאלה שישבו לי בבנק 

אני לא רוצה מלא כסף ולעשות איתו דברים בלי הוקרת תודה

אני רק רוצה גב מאחורי שאני יכולה לסמוך עליו טיפה

מה שבאמת עצוב שאין לי אף אחד לסמוך עליו

אף אחד לא חייב לי כלום

אבל שהסביבה שלי מתנהגת כאילו אני חייבת להם והם לא עשו לי כלום בחיים

זה גם לא בסדר

נכתב על ידי my nickname is cute , 22/10/2017 00:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הליכה


הלכתי 

עשיתי סיבוב גדול בעיר

כל פינה 

כל ספסל 

כל צמח

הזכיר לי 

דברים שאני רוצה לשכוח

זכרונות כמו סיוטים 

הרגשה של אש בוערת בפנים שורפת כל מה שנשאר לי להרגיש

וככה חלפו השנים ואני כבר לא אותה בחורה נאיבית שהייתי

אני כלל לא בכלל 

אני לא פה בכלל

אני מרגישה שאין ממני שום דבר בכלל

הגוף שלי מתמלא בכלום האויר שאני נושמת אין בו חמצן יש בו המון חרא שצף פה כלכך הרבה זמן 

ואף אחד לא מבין מה נסתם לי במוח 

,"תשחררי כבר יפוסטמה".
לאף אחד לא אכפת 
לי לא אכפת

נכתב על ידי my nickname is cute , 9/10/2017 01:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  my nickname is cute

בת: 28




1,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy nickname is cute אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my nickname is cute ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)