לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

הודעה חשובה הביעו את דעתכם בבקשה!


אני שוקלת לפרוש.
למה אני פתחתי את הבלוג הזה? אה, בשביל לעצב לכם.
ואף אחד לא מוריד, מתערבים בעיניינים לא שלהם שאני לא יוצאת בסדר שם...
אם אני רואה תגובה אחת שמעודדת את זה תגידו לי ביי ביי.

הייתה תגובה אחת כזאת, אבל אני לא פורשת אני משנה את הסגנון ופותחת בלוג חדש, אני אגיב פה שהבלוג החדש יהיה מוכן. 
נכתב על ידי , 18/2/2016 12:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט דוגמניות משותף עם הילה


פוסט 1 משותף עם הילה
אז, שווה
  -  פוסט ראשון משותף עם אחד הבלוגים הבולטים בישראבלוג! נתחיל.

PSD

סליחה שאין תמונות לא נתן לי לשמור...
1 , 2 , 3
 
סטים
שוב, סליחה שאין תמונות להכל, כבר הרבה פנו ליי בשביל שאני יעלה את הפוסט ולא יכולתי לשבת על זה עוד... אפילו  עוד קצת...
קארה - a8lef36qjg8u
מירנדה - w6eutlza4rt

סטיילים
השלט נראה מכוער, הסטיילים לא שימושיים.. ככה אתם חושבים נכון? אז זהו, בכל עיצוב יפה שיוצא לי השתמשתי בהם. 

 
אז את העזרים של העיצוב הזה הילה הביאה לי, בבלוג שלה תוכלו לראות את העיצוב שהיא עיצבה מהעזרים שלי, מהעזרים שאני הבאתי לה.
 
פתחתי דווינארט, תוכלו  להתבונן(:
PhotoshopAndDesigns - DeviantArt 

הילה, את כל מה שיש לי להגיד לך כבר אמרתי, אבל לכולם;
אני ממש אשמח לעוד פוסטים משותפים, בשבילי זה רק כיף והנאה!
לפרטים פנו אלי בתגובות עם כתובת האימייל שלכם.
כנסו לחלק של המדהימה:
HilulaDesigns 
בקשות לפוסט הבא!
נכתב על ידי , 6/2/2016 15:34  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnight Graphic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על night Graphic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)