לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

Slots


Find a penny, pick it up and all day long you'll have good luck.
Avatarכינוי:  Penny For Your Thoughts





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2024

ניעור אבק


ישרא-בלוג לא עובד טוב ב-Google Chrome. ובכן, בגרסה שאני זוכרת לישראבלוג, עדיין לא היה כל-כך Google Chrome כדי להכריז עליו כאתר לא בטוח ולחסום כל אפשרות להסיר את החסימה השרירותית הזו. היי, זוכרים שהאינטרנט היה מקום חופשי? איזה כיף זה היה?

 

האמת שבדיוק אתמול שהייתה לי שיחה עם אשתי על זה, העזתי לכתוב בפייסבוק את המילים "Fuckin' lesbians" בתגובה-לתגובה על איזה וידוי בוידויים הלסביסיים. ככה זה כשכבר נשואים באושר, מסתבר, צריך לקרוא על דרמות של אחרים. בכל מקרה, פייסבוק מהר מאוד החליט להכריז על התוכן ששמתי אני, הנשואה לאישה (ובואו - הוא יודע), כתוכן הומופובי ולא הולם ויש להסירו. ג'יזס, אפילו מקום לסרקזם לא נשאר באינטרנט הזה.

 

הקטע האחרון פה נכתב אי-שם ב-2018, אבל מאז המשכתי לכתוב בעוד כל מיני מחוזות אפלים באינטרנט. בלוגר, וורדפרס ושאר שקרים. יש בהם יותר אפשרויות, אני לא אשקר, אבל שום-דבר לא יכול להחליף את התכנות העדין של כתיבה מימין לשמאל בלי שהסמן כועס עלייך שאת כותבת מהצד הלא נכון. ברצינות, וורדפרס, ציפיתי ליותר. כנראה שבאמת אין כמו בבית. זה לא אומר שהכי טוב בבית. אולי, פשוט, הכי ספציפי?

 

אני מרפרפת על ההיסטוריה - כדורים, אקסיות, אמא מטורפת, בת מטורפת, בכללי טירוף הוא חלק מהותי מהסצינה פה. אני מנסה להבין מה היה התהליך שעברתי כדי לצאת כביכול מזה, אבל אז נזכרת שלפני קצת פחות משנה הייתי מאושפזת בפסיכיאטרית ב', תל-השומר, ושלפני קצת פחות משנתיים אובחנתי עם עוד אבחנה חדשה ונוצצת (CPTSD), וחושבת לעצמי - הכל בדיוק אותו הדבר. אבחנה אחרת, טיפול אחר, סמים אחרים. אבל הטירוף? הטירוף תמיד נשאר.

 

עד האבחנה הבאה.

נכתב על ידי Penny For Your Thoughts , 22/5/2024 10:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





38,477

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny For Your Thoughts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny For Your Thoughts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)