לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My name is Ozymandias, king of king: Look on my works, ye Mighty, and despair! Nothing beside remains ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016

הצעקת אותי


 

אתמול זה התחיל בסער
אתמול זה התחיל ברעב
לכפר על ימי געגוע וערגה
טרפתי אותך

טורפת אותי
עד שהקירות רעדו.

אחרכך,

אחרי הפסקה דידקטית לסעודה קלה
חיממת אותי

קיררת אותי
ניגנת עלי שיר אחר
הצעקת אותי

לתחושות עמוקות יותר
של קצות העצבים.

 

 

נכתב על ידי zzed , 17/8/2016 14:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכת ריח


 

מחפש את הריח שלך,

 

בקניונים, ברחובות,

 

באוטובוסים צפופים

 

יודע שברגע שאריח אותך

 

אתעודד, אזדקף, אחזור להפיז את הברק בעינים

 

(מההזדקרות המביכה בפומבי אתעלם כעת).

 

 

 

ריח הבשם שלך מטרף אותי

 

מנער אותי, מעורר אותי

 

על אחרות הבשם הוא רק זכרון של ריח,

 

צילום של הריח שלך , בלי התמצית

 

אבל

 

בימים קשים

 

אני מוכן להסתפק

 

בתמונה דהה, בתנועה דומה

 

של העברת השיער אל מאחרי האוזן של אישה יפה ברחוב

 

בחיוך מלוכסן במעבר תת קרקעי.

 

 

 

 

 

מחפש את הריח שלך בעיקול המרפק שלי,

 

שם הוא נשמר מקץ יום לפחות

 

מחפש אותו בספריות העבשות של הזכרון שלי

 

ובמדפי הסופרפרם.

 

אבל רק כשאני שומע אותך מחייכת לי בטלפון

 

אני מריח אותך עוטפת אותי.

 

ואם בדיוק התעוררת משינה, אני יודע שזה יום המזל שלי

 

שאז הקול שלך. אוי הקולשלך

 

נמוך באוקטבה,

 

עושה לי נעימים בקול הגוף

 

ואני

 

טבול בריחך

 

יכול לנוח.

 

 

נכתב על ידי zzed , 3/8/2016 14:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  zzed

בן: 54




2,014
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , יצירתיות , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzzed אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zzed ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)